Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Confident
Collapse
X
-
-
Re: Confident
Ik vind dat de foto's op Belgium Digitel beter tot hun recht komen dan bij Facebook. dit hier is ook een pareltje op alle gebied.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtNet door de bovenste turnbalk snijden Lieven wordt deze nog beter
Voor de rest een mooi portret hoor, hoewel ik ook nog een tikkeltje vignettering zou toepassen.
Grz. Peter
Comment
-
-
wat een mooie blik in de lens.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Op de pose en de compositie is inderdaad weinig aan te merken ( buiten het puntje van gNo dat ik bijtreed) maar ik vind de bewerking en de belichting niet in verhouding tot de lovende commentaren.
Door de overbelichting links op het voorhoofd en de neusvleugel zit dit gebied in zone IX of X en veroorzaakt een storend uitgebrand aspect . De huid ziet er gepolijst uit, waarschijnlijk door het vervagen met
een filter en laagbewerking, terwijl de ogen en de wenkbrauwen verscherpt werden met een contrastverhoging bovenop. 'Des guten zuviel' in de taal van Goethe. Hierdoor gaat het meisje er teveel als een pop uitzien (maar misschien was dat de
bedoeling?). Ik heb bij het begin van mijn opleiding fotografie ook een dergelijk portret ingeleverd en ik zal het oordeel van mijn leerkracht, een man die nogal wat 'persoonlijkheden' voor zijn lens krijgt, hier niet herhalen . Er zitten misschien gevoelige zielen op dit forum...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kalchas Bekijk berichtOp de pose en de compositie is inderdaad weinig aan te merken ( buiten het puntje van gNo dat ik bijtreed) maar ik vind de bewerking en de belichting niet in verhouding tot de lovende commentaren.
Door de overbelichting links op het voorhoofd en de neusvleugel zit dit gebied in zone IX of X en veroorzaakt een storend uitgebrand aspect . De huid ziet er gepolijst uit, waarschijnlijk door het vervagen met
een filter en laagbewerking, terwijl de ogen en de wenkbrauwen verscherpt werden met een contrastverhoging bovenop. 'Des guten zuviel' in de taal van Goethe. Hierdoor gaat het meisje er teveel als een pop uitzien (maar misschien was dat de
bedoeling?). Ik heb bij het begin van mijn opleiding fotografie ook een dergelijk portret ingeleverd en ik zal het oordeel van mijn leerkracht, een man die nogal wat 'persoonlijkheden' voor zijn lens krijgt, hier niet herhalen . Er zitten misschien gevoelige zielen op dit forum...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment