Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Sorry,
buiten de boodschap vind ik dit niet goed.
De sterrenhemel is duidelijk, overduidelijk nep,
de dame in tenue vind ik in de pose met het visnet erover zonder enige toegevoegde waarde.
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.VanmaeleBekijk bericht
Sorry,
buiten de boodschap vind ik dit niet goed.
de dame in tenue vind ik in de pose met het visnet erover zonder enige toegevoegde waarde.
Lijken anders dezelfde sterren als in je "oester" foto Wim ;-)
Het is een nep visnet om de nep vissen te vangen die hier door Wim.Vanmaele gelost zijn !
Nog nooit had ik op Kerst avond zo een leuke comment gekregen
Nep, ja natuurlijk !... Kerst is nep, BelgiumDigital is nep, fotodan is nep, foto's zijn nep....
Voor mij is nu bijna alles nep, en dat mag van mij ook absoluut zo, ik zou me anders ook zoooooo vervelen !
Ik ben blij met mijn nep verbeelding...maar dat blijft uiteraard ieder zijn ding om door het leven te geraken...
Het is een nep visnet om de nep vissen te vangen die hier door Wim.Vanmaele gelost zijn !
Nog nooit had ik op Kerst avond zo een leuke comment gekregen
Nep, ja natuurlijk !... Kerst is nep, BelgiumDigital is nep, fotodan is nep, foto's zijn nep....
Voor mij is nu bijna alles nep, en dat mag van mij ook absoluut zo, ik zou me anders ook zoooooo vervelen !
Ik ben blij met mijn nep verbeelding...maar dat blijft uiteraard ieder zijn ding om door het leven te geraken...
Enjoy !!!
Beste (niet nep) wensen en bedankt om zoveel mooie foto's te posten...
Vind het toch een heel mooi (nep) visje hoor...De hemel trekt minder mijn aandacht ;-)
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.VanmaeleBekijk bericht
Sorry,
Je kan trouwens ook overduidelijk zien dat de dame ergens opzit....op het bovenste stuk van, ja.... ik denk van een tafel of zo....en die tekst is ook al nep, die is er overduidelijk achteraf aan toegevoegd. En het is overduidelijk een muskietennet!
Nep of net niet, het maakt mij niets uit.
De intense verbeelding van Daniel gaat alle richtingen uit. Tot in de (nep-)hemel van de foto.
Maar mijn wensen zijn niet nep. Ik wens hier nog veel werk van Daniel te zien. Met en zonder Ugly Pink Bags.
Tot volgend jaar,
Xavier
Last edited by xaviermortsel; 26 december 2015, 09:36.
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment