Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- December Girl -

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: - December Girl -

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
    Veren of geen veren.
    Het is een HOF en wederom stel ik me vragen hieromtrent.
    Ik hou van Daniel zijn foto's en zijn bewerkingen en ook dit beeld is goed, maar hof ???
    Daarvoor zie ik een schouder en handjes die uit het niets komen en mij dermate storen.
    Verder zie ik een afwerking die ik van Daniel wel beter verwacht. De huid is op sommige plaatsen zelfs wat vlekkerig.
    Maar ja, ik ben volgens sommigen hier een "BOT" persoon die mensen voor de borst stoot, dus stoor jullie vooral niet aan mijn mening.

Als ik dit nu vergelijk met de foto "tenderness" die op dit moment 1 comment heeft, wel dan weet ik wat kiezen... (seffens twee comments trouwens)
    Van mij mag je je gang gaan, want nu merk ik zaken op die me vooraf ontgingen. Hier heb ik wat aan, en inzender hopenlijk ook.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

Eigenlijk ben ik nu heel BENIEUWD !

Daarvoor zie ik een schouder en handjes die uit het niets komen en mij dermate storen.
      Bij mijn shoots hou ik daar rekening mee in 90% van de gevallen, hier op deze foto dus niet...
      Heel dikwijls zeg ik dus tegen mijn modellen : doe die achterste arm wat naar voren, toon wat meer van je hand, verdraai iets enz...

Waarom zeg ik dit zo dikwijls ? wel omdat ik uit jarenlange ervaring weet dat je op fotografen fora reacties krijgt als hierboven,
      maar die reactie krijg je eigenlijk nergens anders, niet van een model, niet van een eventuele opdrachtgever .

Ik vraag me dus af of de mensen die me erop wijzen, zich nu echt inbeelden dat het model een amputatie ondergaan heeft ?

Ons menselijk brein weet toch al te best dat als een deel van een arm achter ons zit, en niet zichtbaar is,... die wel nog degelijk bestaat
      en aanwezig is... of niet ?

Ik maak ook geregeld foto's van auto's, race wagens, enz... neem nu een foto van een auto driekwart links van voren genomen,
      ja,...dan zie je het rechter achterwiel niet op de foto, wie gaat er dan beweren dat die auto op drie wielen rijd ?

Zo, dit zijn enkele persoonlijke bedenkingen / vragen

Bedankt iedereen voor de vele feedback

D.

Comment

benieuwd naar wat?

mijn ..euh..menselijk brein vertelt me dat haar linkerarm zowat symmetrisch staat met haar rechterarm. Eigenlijk hetzelfde, maar dan aan de linkerkant, zodat alleen begin en eide zichtbaar zijn. Als je dan toch per se wil focussen op die arm.
        sommige modellen in foto's 'hebben' slechts 1 arm, 1 oor.....
        Wist je dat je ticket tot het Picasso museum in Parijs volledig terugbetaald wordt als je beide ogen aan 1 kant van je gezicht staan? https://www.pinterest.com/pin/134474738848918588/
        Last edited by ineedair; 16 december 2015, 23:40.
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          Je hebt je pluimen weer verdiend Daniel Congrats Mi hijo Waarom een uitleg geven als een foto goed is?
          Tsjah... Waarom Gno...??? Mss omdat er dan voor anderen wat van te leren, ontdekken, opsteken is?
          En niet om BOT (I like Pete!!) te doen of negatief te zijn. Als een foto niet goed is, wordt dit ook aangegeven. Da's makkelijker, weet ik wel, maar met jou kennis mag een goede foto ook wel 'verklaard' worden. Of je zou feedback kunnen geven op een comment aan een poster die over deze goede foto zijn twijfels heeft. Het zou de discussie hier weer een stuk levendiger en leerzamer maken.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Wist je dat je ticket tot het Picasso museum in Parijs volledig terugbetaald wordt als je beide ogen aan 1 kant van je gezicht staan?
            Dit is absoluut geweldig !!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
              Tsjah... Waarom Gno...??? Mss omdat er dan voor anderen wat van te leren, ontdekken, opsteken is?
              En niet om BOT (I like Pete!!) te doen of negatief te zijn. Als een foto niet goed is, wordt dit ook aangegeven. Da's makkelijker, weet ik wel, maar met jou kennis mag een goede foto ook wel 'verklaard' worden. Of je zou feedback kunnen geven op een comment aan een poster die over deze goede foto zijn twijfels heeft. Het zou de discussie hier weer een stuk levendiger en leerzamer maken.
              ik ga geen feedback geven aan fotografen die stukken beter zijn als ik
              we zien ook wat die discussies hier opgeleverd hebben
              dat er een pak volk verdwenen is
              Verklaringen heb ik al genoeg op een ander afgelegd <Lol

Comment

Proficiat met de Hof.
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
                X