Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

loohcs dlo...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: loohcs dlo...

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
    Verdorie, dan moet ik mij dringend Coreldraw-2000 aanschaffen ! (als dat nog ergens te koop staat ! LOL )

Want waarom zou ik mij dan zoveel moeite gedaan hebben om 25 m linten te kopen, die te schilderen, die in te olién enz... ?

Chroom is inderdaad het effect dat ik wou bekomen, en wat er aan de linten geshopt is, wel ik heb er het beetje kleur dat erin zat, weg gehaald...3 minuten werk !

Niet dus !... Maar ik vind het wel super dat ik met zoveel "echte zaken" op de foto een "onrealistisch beeld" heb bekomen

Dat het niet aan iedereen bevalt, is best mogelijk, en begrijpelijk

Persoonlijk vind ik het heel boeiend om nieuwe grenzen te verkennen !

En vergeet ook niet dat ik voor dit beeld 6 (of 7) flitsers gebruikt heb, er zijn er al een paar voor de infini mooi wit te krijgen, dan 1 voor het model,
    1 voor het plafond , en de rest voor de sfeer en reflecties te krijgen op de linten.

Hier dus heel veel flitsers, op vele van mijn andere foto's slechts 1 flitser,...voila !

Iedereen bedankt voor de vele reacties

D.
    Heel mooi dat je dit zonder fotosjoppen voor elkaar hebt gekregen, maar ik snap er niks van . De linten bij bijvoorbeeld enkels ed zitten net zo dicht bij de vloer als de enkels zelf, dus je zou daar ook schaduw verwachten. Zo ook op andere plaatsen. Dus hoe je dit voor elkaar krijgt in een foto is mij een raadsel ( of je zou de schaduw van het model zelf gesjopt moeten hebben....?

Comment

Daniel, let wel "Infini" dat men dit niet voor een "plug in" neemt Lol

Comment

dit zijn dan toch meerdere beelden in 1?
        Nee, het is slechts 1 foto, de enige aparte bewerking die ik lokaal gedaan heb met een selectie op de linten,
        ( zoals hogerop vermeld), is de rare kleurzweem uit de linten getrokken, want die zweem vond ik niet mooi...

De linten bij bijvoorbeeld enkels ed zitten net zo dicht bij de vloer als de enkels zelf, dus je zou daar ook schaduw verwachten. Zo ook op andere plaatsen. Dus hoe je dit voor elkaar krijgt in een foto is mij een raadsel ( of je zou de schaduw van het model zelf gesjopt moeten hebben....?
        Er zit wel degelijk een beetje shaduw net onder de linten...bij het rechter lint zie je dit perfect... bij de andere linten licht de shaduw er net onder.

De originele foto is ook groter naar beneden toe, en daar komen dan veel meer schaduwen van de linten te voorschijn.
        Maar dat vond ik minder aangenaam kijken, en heb ik er af ge-cropt.

D.

Comment

Working...
        X