Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi portret. De achtergrond (huis?) stoort mij wel wat.
Bedankt Leonide .
Ja de achtergrond . Bij de mensen thuis heb je niet veel te kiezen he :-) . En t was erg donker . Ik had Maria liever in mijn studiootje getrokken , maar als iemand de trap niet meer op kan ..................
Een wat trieste plaat vol gevoel, dit is fotografie met een extra dimensie
Ik volg dit 100%.
Voor mij prima fotografie.
Zou zelfs de zwarte bovenhoek temperen en meer van de achtergrond in beeld laten komen.
Er is niks mis met achtergronden hoor
Ferme foto, en ik vind de achtergrond perfect passen. Ik zie niets droevigs (behalve iets eigen aan de leeftijd), ik zie vooral een knappe oude vrouw. Voor mij mochten de rimpels iets minder benadrukt worden maar ... misschien is ook dat eigen aan de leeftijd. Knap werk.
Wow , wat een reacties plots !!! Allen hartelijk dank daarvoor !
Ik probeer mensen eerlijk weer te geven - ben het oppoetsen en opleuken beu . Als een portret een verhaal kan vertellen , is mijn opzet geslaagd .................
Comment