Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als ik de foto technisch bekijk dan denk ik ja tof! maar liever met een ouder model dat er zelf voor kiest om zo op de foto te gaan.
Waarschijnlijk is het je eigen dochter, maar ik kan enkel maar aan mijn eigen dochter denken en dan kan ik me niet voorstellen dat ze zo op beeld staat.
Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Als ik de foto technisch bekijk dan denk ik ja tof! maar liever met een ouder model dat er zelf voor kiest om zo op de foto te gaan.
Waarschijnlijk is het je eigen dochter, maar ik kan enkel maar aan mijn eigen dochter denken en dan kan ik me niet voorstellen dat ze zo op beeld staat.
is idd mijn eigen dochter maar zelfs al was het mijn eigen dochter niet zou ik nooit een probleem hebben met een dergelijk onschuldige alledaagse scene.
ik vind het ook een zeer rare gedachte dat blote babies geen probleem, blote vrouwen geen probleem maar een naakte peuter waar je nu ook eens niets ziet een probleem zou geven??
+ mijn kinderen zijn nogal gewoon aan mijn fototoestel en ik kan je verzekeren als ze het zelf niet zou willen ik geen enkel beeld zou hebben gemaakt :-) :-)
Zie ook geen enkel probleem met de foto, veel onschuldiger kan het niet..
echt scherp is ie niet, maar dat moet natuurlijk niet altijd, wel mis ik wat leven in de oogjes, vooral linkeroog.
Zie ook geen enkel probleem met de foto, veel onschuldiger kan het niet..
echt scherp is ie niet, maar dat moet natuurlijk niet altijd, wel mis ik wat leven in de oogjes, vooral linkeroog.
bwj van de lens 1960 die waren nogal soft focus (en zeker als je uit de "sweetspot" gaat :-)
Mooi beeld, kindje komt net uit Bad zit op handdoek ik vind zelfs de BG mooi
Of dit mensen raakt zoals boven aangehaald "mss als men ergens kort bij getroffen is in een of andere situatie"
Maar als we daar mee gaan stil staan ? ....
Ik moet eerlijk en zeggen dat ik me hier ook niet makkelijk bij voel.
Ik ben absoluut niet preuts en het is ook onschuldig.
Maar dit soort beelden is voor sommige zieke geesten genoeg om andere dingen te denken, en dat stoort me daar wat aan.
OT : het effect van die lens vind ik wel heel leuk.
Ik hoop dat je mijn persoonlijke visie niet kwalijk neemt.
ik neem niemand iets kwalijk ben nogal open van geest :-)
...en ik volg dat sommige zieke geesten andere dingen zouden kunnen denken, maar zieke geesten kunnen in héél véél beelden andere dingen zien.....de blote baby's van menig newborn fotograaf, de in bikinitjes gehulde strandbeelden van Rineke Dijkstra, de engelen van Lukas Roels enz enz
Ik vind die knap, heel knap.
Had ik als ouder maar dergelijke foto van de dochter. Die hing zeker op in het salon en ik ben er 100%, neen 200% van overtuigd dat ze daar nu heel fier zou op zijn. Helaas dat heb ik niet, zo'n foto.
Of dit kan of niet kan. Jongens, meisjes, niet preuts doen waar het niet moet hé. Er is totaal niks verkeerd aan deze foto.
Doet me herinneren aan een oud lid die hier ooit na een heel zware ernstige ziekte van zijn dochter, zijn dochter portreteerd in de keuken in een kookpot. De peuter zat er in te lachen met de bussel prei in de armen ... Is daar een hoop ellendige kritiek op gekomen dat dit niet kon ...
Ik voel hier dezelfde houding. Spijtig
Ik vind het een heel mooie foto, maar ik mis ook een beetje een twinkel van licht in de ogen. Ik vind dat het net kan, ik heb nog foto's van mezelf op die leeftijd ook in mijn bloot bovenlichaam. Maar toenertijd was dat nog geen probleem. Moest het mijn foto zijn van mijn kind dan zou ik hem misschien ook niet online plaatsen alhoewel dit een fotografiesite is en niet te vergelijken is met zoiets als facebook.
mooie foto! Softe van de lens draagt bij en geeft het een bijna tijdloos gevoel. bij dit soort beelden ga je altijd dat soort discussie hebben. Heb al meegemaakt dat een blote schouder van een kind de moraalridders overstag deed gaan.
Comment