Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mijn Mentor was ik zelf geef ik even mee ;-)
geen school geen les geen boeken zelfs
toen ik aan ps bron dacht ik jeeezes waar ben ik hier aan begonnen !!!
Waar je de sunbounce haalt hier en welke lichtbron dan ook ik heb hier enkel dag licht gebruikt.
De zon stond namelijk achter mij en het was damn Hot
dan de opbouw van dit setje dat Jodie aan heeft is zelf in mekaar gestoken
niet iets dat je in de winkel koopt klimop vast gemaakt aan een bikini iets wat ik samen met de Mua gedaan heb.
Zoals reeds eerder gezegd in een ander topic voorbereiding is en doet veel ;-)
En dit was geen idee voor een klant maar gewoon een zondags conceptie waar we veel fun aan gehad hebben.
Goede ervaring leer je enkel door te doen .....
Ik doe het niet voor het geld maar omdat het een passie is om iets te creëren
Op deze manier heb ik ook geen verplichting ;-)
En, ik doe dit van denk ik ergens 2009 dat ik gestart ben mss iets langer, en ook een lange tijd stil gelegen.
Eerst een paar jaar op tfcd basis voor je aan een klanten bestand begint is mss een optie om tijd te steken
in voorbereiding , photoshop etc
Als je zo licht kan neer zetten zonder licht dan denk ik dat je kan zeggen nu ben ik goed bezig
En dat kan perfect hoor
Comment