Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lies
Collapse
X
-
-
Re: Lies
Ben ik de eerste die reageert op dit heel mooi portret, en wie mijn uitspraken een beetje volgt weet dan dat ik het niet heb voor grijstinten.
-
Inderdaad heel mooi. Als ik dan toch een klein puntje van kritiek mag geven dan zou ik toch willen zeggen dat er onder haar kin mss wat meer ruimte had gemogen.
Anderzijds geeft dit ook wel iets mysterieus aan de foto want nu kijkt ze echt naar iets wat onder het frame zit, leukFujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.
Comment
-
-
Comment
-
-
Heel bijzonder!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wutske Bekijk berichtInderdaad heel mooi. Als ik dan toch een klein puntje van kritiek mag geven dan zou ik toch willen zeggen dat er onder haar kin mss wat meer ruimte had gemogen.
Anderzijds geeft dit ook wel iets mysterieus aan de foto want nu kijkt ze echt naar iets wat onder het frame zit, leuk
Comment
-
Hartelijk gefeliciteerd met je HoF !Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Hola , de eerste maal in de tuin als ik me niet vergis :-) Das netjes .
Allen erg bedankt - ook voor de vorige comments
Grtn ThierryLast edited by thierry ysebaert; 16 november 2015, 17:41.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk berichtHola , de eerste maal in de tuin als ik me niet vergis :-) Das netjes .
Allen erg bedankt - ook voor de vorige comments
Grtn Thierry
Comment
-
Comment