Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waiting for you
Collapse
X
-
-
Re: Waiting for you
een hele mooie, lode.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
-
Die zal niet zo lang hoeven wachten LOL
Mooi uitzicht, mooi gebouw, mooie... plaat!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
on my way...
ot: heel leukA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk berichton my way...
ot: heel leukKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Mooie locatie gekozen voor deze shoot. Idee goed uitgewerkt met als resultaat een mooie foto. Groetjes Johan
Comment
-
mij spreekt deze weer minder aan.
Alles is zo recht, het gebouw, het water en de oever.
En zie ik nu verkeerd of staat het gebouw dan weer niet helemaal recht recht...?
Persoonlijk zou ik liever een close-up zien van het balkon.. ( en ik laat het aan jou over, over welk balkon ik spreek )Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk berichtmij spreekt deze weer minder aan.
Alles is zo recht, het gebouw, het water en de oever.
En zie ik nu verkeerd of staat het gebouw dan weer niet helemaal recht recht...?
Persoonlijk zou ik liever een close-up zien van het balkon.. ( en ik laat het aan jou over, over welk balkon ik spreek )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
toevoeging:
Sorry, was vergeten er LOL bij te zetten.Last edited by Henk47; 25 november 2015, 11:12.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtAlsof Greyhorse wil zeggen.... jullie kunnen m'n k... kussen....
Comment
Comment