Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini-mensje :-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mini-mensje :-)

Onze eerste post hier onder onze 'artiestennaam'. Ik en mijn echtgenote zijn sinds enkele jaren gepassioneerd door de fotografie.
    Vorige week postte ik hier nog een foto onder de naam 'Fenix'. Maar ik heb er nu voor gekozen om een tweede account aan te maken waarmee we af en toe iets van ons professioneel werk willen laten zien. Hopelijk is dit geen probleem?

Tips of opmerkingen over de foto zijn zeker welkom, want de komende weken krijgen we nog heel wat verse babietjes voor de lens

Re: Mini-mensje :-)

wat een dotje...

foto laat duidelijk blijken hoe klein ze eigenlijk zijn in het begin...

Comment

nogal veel plooitjes, persoonlijk vind ik dit niet zo mooi. int geheel wel een hele mooie
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shooting Stars Bekijk bericht
        Maar ik heb er nu voor gekozen om een tweede account aan te maken waarmee we af en toe iets van ons professioneel werk willen laten zien. Hopelijk is dit geen probleem?
        Een tweede account mocht vroeger niet, ik vrees dat het nog steeds niet mag, accidenteel ooit zelf gedaan en ik was meteen gebannen. Let dus op en maak eerder een account voor je vrouw, hoewel het jouw foto's zijn, moeilijke situatie, ik begrijp het. Ik zou de RVB of een mod aanschrijven.

Wat de foto betreft, heerlijk. Zo vredig. Over het pomponnetje wat twijfels, maar topfoto hoor.
        ...leeg...

Comment

En voor de volledigheid, ik ben niet degene die dit gaan aangeven, voor mij kan dit wel.
          ...leeg...

Comment

Plooitjes? Waar maak je je druk over! Ik vind dit veel mooier dan die gepolijste fotomodellen. Voor mij is dit een prachtige en ontroerende foto.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
              Een tweede account mocht vroeger niet, ik vrees dat het nog steeds niet mag, accidenteel ooit zelf gedaan en ik was meteen gebannen. Let dus op en maak eerder een account voor je vrouw, hoewel het jouw foto's zijn, moeilijke situatie, ik begrijp het. Ik zou de RVB of een mod aanschrijven.

Wat de foto betreft, heerlijk. Zo vredig. Over het pomponnetje wat twijfels, maar topfoto hoor.
              Laten we dan zeggen dat die tweede account voor mijn vrouw is, we zijn trouwens beiden gepassioneerd door fotografie. Het zijn 'onze' foto's en niet die van mij
              Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

Comment

Moderator Note: Dubbelaccounts zijn inderdaad niet toegestaan. Zij zouden al snel leiden tot discussies waarin het tweede, derde, vierde,... account van een lid die foto's van zijn eerste account 'echt geweldig' vinden. Eén account voor jezelf gebruiken en het tweede voor de echtgenote, dat is geen probleem. Zo zijn er wel meer bij BD. Het blijft natuurlijk wel de bedoeling dat beide accounts ook als dusdanig gebruikt worden.
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
                X