Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morning Glow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Morning Glow

Alvast een preview uit één van de hoofdstukken van mijn nieuwste instructie DVD die we momenteel aan het opnemen zijn.
    Hopelijk zal deze tegen het einde van dit jaar klaar zijn.

Blijf je graag op de hoogte van deze DVD, modellendagen, workshops etc, schrijf je dan vrijblijvend in op de nieuwsbrief van www.strobistworkshops.be

Model : Tessa Brix-Jurisich http://www.tessabrix.com
    MUA : Liesbeth De Smet
    Assistants : Serge Merchez en Thomas Croonen
    Photo & PP : me, myself & I @fotobedrijf

Hope you can enjoy this...

www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Re: Morning Glow

Wat is het doel van de foto?
    Technisch waarschijnlijk top, maar voel er nogal weinig bij. :s

Comment

Moet er bij elke foto dan een doel zijn ?
      Dit is gewoon een beeld van een model, welk zowel ik als zij perfect portfoliogewijs kunnen gebruiken.

Niet achter elk beeld hoeft een verhaal en/of moraal te zitten hé. Moest dat zo zijn dan zou ik ander werk moeten zoeken vrees ik

Comment

Nee, wat je zegt is waar.
        Maar deze foto is dan genomen voor die DVD?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
          Nee, wat je zegt is waar.
          Maar deze foto is dan genomen voor die DVD?
          Klopt als een bus.
          Eén van de themas is boudoir fotografie.
          Ik laat daar mijn visie zien op boudoir en ook hoe ik de setting maak en schiet.
          Zo heb je beelden waar vooral details en verhaal belangrijk zijn, settings in z/w, maar ook portretten die er fris uitzien en die je een happy gevoel moeten geven.
          Uiteraard nog veel meer soorten en atmosferen. Dit thema alleen heb ik een 27 tal beelden overgehouden, wat voor mijn doen zeeeeeeeer veel is.
          Meestal mik ik maar op een 4 a 5 beelden per shootingdag.
          Het gaat hem op de DVD bij dit portret eigenlijk ook over het vangen van licht dat van buiten komt en dan een natuurlijke overstraling te capteren.
          Maar belangrijker is dat het portret een extraatje is tijdens een setup die er qua gevoel en beeldvorming heel anders uitziet.
          Zo een portret is namelijk belangrijk voor het model en de visagiste, en je moet iedereen blij maken hé.

Hoop dat dit wat verduidelijking brengt.

Grz. Peter

PS : wel bedankt voor je eerlijke comment, stel dit zeker op prijs hoor.

Comment

Mooi hoe je de contouren hier weer geeft Peter
            Ook de bokeh doe er net genoeg in zit niet in overdrive zodat het Model dat trouwens een heel mooie meid is alle aandacht krijgt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
              Wat is het doel van de foto?
              Technisch waarschijnlijk top, maar voel er nogal weinig bij. :s
              Ik snap die vraag niet. Vind dit een prachtige foto. Licht, bokeh, standpunt, uitstraling model,... Top gewoon.

Comment

Heel mooie opname,
                Prachtige belichting.. sfeer is echt top en een aanwinst in jou/haar collectie.
                Proficiat

Mvg

Bert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete
                  Zal jou de dvd gratis bezorgen, leer je misschien ook eens hoe je een deftige foto maakt.
                  Voor het overige is dit een zinloze comment van iemand die op dat uur 's nachts waarschijnlijk veel te veel heeft gedronken en zichzelf hier weer maar eens oeverloos belachelijk maakt.

Liefde is ....
                  de kwaliteit die hier staat zal 9/10 beter zijn op die dvd.... verkleinen etc... doet er nooit goed aan...
                  er zijn inderdaad hier en daar wat lijntjes te zien maar hey.... ik heb ook huidplooien en die krijg je met geen gyproc weg hoor...

@xafke

redelijk harde opmerking wat in mijn insziens onterecht is.
                  Ik heb nu al enkele weken het werk van Pete aan het "bewonderen".. en dit is echt wel klasse...
                  Ook al is de smaak/sfeer/techniek/cultuur/ van de foto anders dan de jouwe...
                  Als dit zo is mag dat ook eens in de kijker staan niet!!!!
                  Leren aanvaarden dat er mensen een andere kijk hebben en een ander doel " whatever the past"... dat maakt ons mensen.. en kom overeen..

Comment

Als dit al in de vuilbak moet, dan moet er hier heel veel in de vuilbak.
                    My Website : http://www.ineedair.org
                    Music / Painting / Motion Graphics / Image
                    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke
                      Ik hoop dat die dvd niet teveel zal kosten dan.
                      Huid is massas overbewerkt.
                      Totaal kapot.
                      Haar kin heeft meer weg van een deurknop dan huid.
                      Vuilbak is beste optie en es opnieuw beginnen.
                      Het enige waar ik me kan vinden in bovenstaande, is dat er rond de mond inderdaad nog wat PP zou mogen zijn. Nl. het 'puistje' linkermondhoek en 'lidteken' onder de onderlip. Voor ik je mening las, had ik mijn vergrootglas nog niet bovengehaald en was het me niet speciaal opgevallen.

Dat de huid bewerkt is, tja... Dat is nu eenmaal Pete zijne winkel. En binnen dat genre vind ik het zeker kunnen en geslaagd. Al zeker met het woordje uitleg dat hij gaf.

En nu ik toch met de loupe bezig was zou ik ook nog de 'vijs' uit de bank schroeven. Mijn oog is er een paar keer op blijven botsen. Maar 't is ziften.

Groetjes, V.
                      http://www.catchlight.be
                      Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                      https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

Ik weet niet waarom maar het is gewoon dat deze foto een 'ouderwets' gevoel in mij oproept.
                        Lastig om het te benoemen natuurlijk, maar ook met dat licht dat overstraalt, de look misschien.
                        Als ik het nu beter kan omschrijven hé :-)

Comment

Working...
                        X