Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heerlijke plaat, drama zelfs lichte horror, dit is een cover voor de volgende poldergeist. Mis net nog de creepy zonnestralen uit dat raam hehe...
Mooi in beeld gebracht.
Het enige dat ik enkel zou doen is het bovenste gewelf eraf croppen (mijn bescheiden mening)tot aan dat //\\..
Maar "by the way".. ik val in herhaling.. waanzinnige opname...
De foto of het raam staan een ietsepietse scheef. Ik persoonlijk die niet zo van dat zwartwitte hou vind het hier een meerwaarde hebben.
ik weet het heb me er ook al suf over gepiekerd maar de rest staat recht dus ik heb geen andere verklaring dan dat dat raam effectief scheef staat!? :-)...als je kijkt lopen de lijnen van het raam ook niet evenwijdig met de pilaren
Comment