Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jelka 3
Collapse
X
-
-
-
Re: Jelka 3
Dit is natuurlijk een heel dankbaar model qua looks voor zo een type foto's te gaan maken hé.
Maar dan moet je als fotograaf toch nog steeds in staat zijn om dat niveau zelf te halen of zelfs te overtreffen.
En dat doe je hier ook weer met klem.
Topplaat (maar persoonlijk, moet toch even muggeziften, zou ik de lucht er bovenaan afknippen. Dan is de plaat nog stoerder)
Comment
-
Ja, wat je zegt over het model klopt volledig.
En ben daar nu heel hard mee bezig om echt de juiste modellen te vinden voor de shoot.
Het lijkt erop dat het stilaan ook goed komt.
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtDit is natuurlijk een heel dankbaar model qua looks voor zo een type foto's te gaan maken hé.
Maar dan moet je als fotograaf toch nog steeds in staat zijn om dat niveau zelf te halen of zelfs te overtreffen.
En dat doe je hier ook weer met klem.
Topplaat (maar persoonlijk, moet toch even muggeziften, zou ik de lucht er bovenaan afknippen. Dan is de plaat nog stoerder)
Comment
-
-
Deze laat me terugkeren... ik vind het een prachtig model, zou ik ook wel eens in de studio voor de Cambo willen hebben (mét lok in de DOF haha...)Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtDeze laat me terugkeren... ik vind het een prachtig model, zou ik ook wel eens in de studio voor de Cambo willen hebben (mét lok in de DOF haha...)
Wel, met dit model, heb ik toch al wat zichtbaarheid gekregen. Dus was zeker de moeite.
En altijd leuk als de samenwerking zo goed ging dat je beide zeker weer wilt samenwerken.
Comment
Comment