Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb niet zoveel kennis van portretfotografie maar hier zou ik willen zeggen dat de zonnebril er heel goed op staat. Wat mij betreft had er meer van het gelaat scherp mogen zijn
Coole zwart wit afwerking met de nodige clarity.
Qua mood vind ik dit best mooi.
Met welke versie iphone heb je deze foto genomen j ?
En welke app op je iphone kan zo een mooie omzetting maken ?
Kwestie dat ik misschien eens een update van mijn materiaal kan doen (voor alle duidelijkheid is dit een grap he, ts in kwestie weet maar al te goed dat ik fan ben vanzijn werk)
Coole zwart wit afwerking met de nodige clarity.
Qua mood vind ik dit best mooi.
Met welke versie iphone heb je deze foto genomen j ?
En welke app op je iphone kan zo een mooie omzetting maken ?
Kwestie dat ik misschien eens een update van mijn materiaal kan doen (voor alle duidelijkheid is dit een grap he, ts in kwestie weet maar al te goed dat ik fan ben vanzijn werk)
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaertBekijk bericht
Cool , knap en eerlijk portret - donkere bril / donkere achtergrond werkt prima .
Grtn Thierry
Is Ledda gereincarneerd ??? :-)
Ja dat was het eerste dat in mij op kwam
Ik had hem nog graag op een building gezet en een lange Lode jas aan maar dat zag hem niet zitten Thierry
Denk dat hij me niet vertrouwde lol ;-)
<Thanks
Comment