Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Centi
Collapse
X
-
-
Re: Centi
De locatie is wel nice, maar vind het nogal een rare compositie. Model staat nogal ver weg, als je nu cropped tot net onder haar voeten en tot net naast de trap vind ik het al veel mooier. Dus basically drie-vijfde van je foto wegknippen.
Als je de locatie graag in de verf wilt zetten, laat dan het model weg en vice versa vind ik hier...
IZ.For Greater Good - Ambient Music for the Masses
Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0
Comment
-
Kan ook, en dan leg je hier de focus meer op de relatie tussen model en locatie, en op de andere meer de focus op het model. "Als ge 't maar kunt uitleggen" in de kunst dan geraakt ge heel ver, heb ik al ondervonden
Comment
-
Mag ik het een rare pose noemen, hopelijk (krampachtig eerder). Haar rechtervoet zit uit de schoen, en ze staat niet comfortabel tegen de pilaar.
Voorgrond en achtergrond zijn vrijwel oninteressant.
Ach, ze gaan me weer afbranden, soit. 't Is nochtans gewoon mijn gedacht....leeg...
Comment
-
-
Als ze zich nu eens heel nonchalant op haar achterste op de grond zet, tegen die pilaar?
Ik zou de locatie zeker niet afschrijven, en het contrast vuile ondergrondse locatie en model zal zeker werken, alleen wat meer proberen
Comment
-
Ik had deze al gezien en bewust even gewacht met reageren om te kijken wat de andere te zeggen hadden.
Het eerste wat mij opviel was de relatie van het model en de locatie.
De manier waarop ze er bij staat begrijp ik niet zo met de locatie. Zie totaal geen relatie met die twee.
Als dat niet hoeft dan heb ik niets gezegd
Comment
Comment