Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Power of Suggestion

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: The Power of Suggestion

    Vind de comment van Daniel zeer terecht.
    Dit is absoluut geen hof waard, want op die manier bedrieg je de makers van zo een beeld dat ze denken dat ze goed bezig zijn.
    In dit beeld zitten veel te veel fouten en er zit gewoon geen gevoel noch werk achter.
    Aan de maker toch proficiat, maar ik hoop dat je verstandig genoeg bent om een hof te relativeren en te lezen en te leren uit "echte" comments.

    Wat afkraken betreft. Ik word hier in een ander topic gewoon uitgemaakt voor amateur en mijn beelden kunnen blijkbaar evengoed gemaakt worden met een simpele smartphone en een app.
    Maar gezien die persoon één van het vastgeroeste kliekje is, mag dat dus weer allemaal hé.
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

    Comment


    • #17
      Re: The Power of Suggestion

      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
      Vind de comment van Daniel zeer terecht.
      Dit is absoluut geen hof waard, want op die manier bedrieg je de makers van zo een beeld dat ze denken dat ze goed bezig zijn.
      In dit beeld zitten veel te veel fouten en er zit gewoon geen gevoel noch werk achter.
      Aan de maker toch proficiat, maar ik hoop dat je verstandig genoeg bent om een hof te relativeren en te lezen en te leren uit "echte" comments.

      Wat afkraken betreft. Ik word hier in een ander topic gewoon uitgemaakt voor amateur en mijn beelden kunnen blijkbaar evengoed gemaakt worden met een simpele smartphone en een app.
      Maar gezien die persoon één van het vastgeroeste kliekje is, mag dat dus weer allemaal hé.
      Wel Pete,
      dan wil ik ook wel zo een Iphone zenne Lol
      Eigenlijk te belachelijk voor woorden hé hahahhaaa
      Is dat de Iphone 29 die jij al hebt
      Met een Beauty Dish en 72 Mil Pixel hahhahahaa
      Ja man, dat heb je als je uw nikons in ruilt voor een Iphone zekers
      Ik val mss in herhaling, maar wat baten boek en bril als de uil niet lezen wil.....
      Uw comments waren altijd terecht en met enige vorm van op uw eigen manier een poging te doen om mensen te helpen
      maar dat word zeer onder gewaardeerd
      Scanderen is denk ik beter naar "oude gewoonte"

      Comment


      • #18
        Re: The Power of Suggestion

        toch maar een voorzichtige reactie, want ik wil sluit me toch min of meer aan bij fotodan (wiens commentaar ik overigens gewoon opbouwend vond, maar dat ter zijde)
        De foto is mooi van (dag)licht , waarbij de lichte borst misschien net iets te veel licht vangt tov het totale beeld. Maar toch vind ik het beeld niet suggetief genoeg voor een mooie romantische foto. De foto wordt gered door het licht, datvoor een mooie schaduwval zorgt, das goed gezien. de compositie an sich bekoort me minder en is te direct. Niet verkerd, maar ook geen wauw effect

        Comment


        • #19
          Re: The Power of Suggestion

          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Proficiat met je HoF !... dat doet natuurlijk steeds plezier

          Wat ga ik nu over deze foto (en titel) vertellen ? Wel, ik ga 8 op 10 geven voor de titel, en 2 op 10 op je foto.

          Streng hé ?... wel ik vind dat een goede foto zelfs geen titel nodig heeft, en omgekeerd, een goede titel maakt nog geen goede foto.

          Voor mij is dit gewoon een kiekje, met nog eens een gele dominante (huid) erbij. Zo een foto's kunnen miljoenen mensen maken,
          10 foto's op twee minuten, zonder inspanning, of voorbereiding...met een smartphone, of een goedkoop pruts cameraatje.

          Beter zelfs, ik ben er van overtuigd dat vele vrouwen dit met een selfie zelfs beter kunnen, die gaan er dan een vleugje romantiek
          of humor bijvoegen, en zeker wat meer gevoel en/of emotie...

          Twee halve borsten doen misschien de doorsnee man wat fantaseren, een gedreven fotograaf gaat dit beeld gewoon overslagen denk ik...


          Groetjes, D.
          Jammer, maar zo ervaar ik dit beeld ook...
          Al kun je met een goedkope camera volgens mij ook wel mooie beelden maken
          Groet, Philippe

          Meer en andere belekens op Facebook

          Comment


          • #20
            Re: The Power of Suggestion

            Ik kan me meer vinden in een commentaar verwoord zoals ppp, dan in de nogal afbrekende manier van verwoorden van fotodan.
            Fotodan: dat je de foto maar niets vindt, geen probleem; dat is uw goed recht. Maar verwoord het misschien met iets meer tact en motiveer uw medemens!

            Ik had trouwens zelf misschien iets meer tact kunnen tonen bij het verwoorden van het feit dat ik de vorm van uw reactie maar niets vond.
            Allemaal de schuld van mijn rechtvaardigheidsgevoel en impulsiviteit. Excuus daarvoor.

            Gr, V.
            http://www.catchlight.be
            Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
            https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

            Comment

            Working...
            X