Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blue eyes
Collapse
X
-
Blue eyes
Labels: Geen
-
-
Re: Blue eyes
De vorige keer had ik de opmerking dat de armen in de .... gezakt zijn. Niets aan gedaan of komt dit uit de zelfde shoot?
Het is wel een leuk portret en moet Greyhorse bijtreden. Viel me ook direct op.
Aanvullend vind ik het wel wat bevreemdend om color grading uit een thriller te gebruiken (oranjes + koningsblauw).
Just my 2 cents...
Comment
-
Komt uit dezelfde shoot...dus aan elleboogjes niets kunnen veranderen...
De opmerking over de kleuren kan ik niet volgen, wellicht omdat ik nooit kijk naar een thriller. Hoop dat je deze nog wat kunt toelichten.
Dank jullie wel voor de feedback.
Comment
-
-
Mooi. Niet beter dan eerdere. Niet slechter dan eerdere. Eigenlijk hetzelfde... Heb je ook nog andere modellen???Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtMooi. Niet beter dan eerdere. Niet slechter dan eerdere. Eigenlijk hetzelfde... Heb je ook nog andere modellen???
grtz
Nathan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtHet blijft goed hoor, laat ze maar zeuren en klagen, dit is top.
Als je "ik heb er 3 gezien tot nu toe" tot hetzelfde resultaat komt in je beeld ben je heel goed bezig
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
Comment
-
Dank jullie wel voor de fijne feedback....
Momenteel nog geen andere modellen, ik zal eens opzoek gaan komende periode.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Artenco Bekijk berichtDank jullie wel voor de fijne feedback....
Momenteel nog geen andere modellen, ik zal eens opzoek gaan komende periode.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment