Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Stool Pigeon : in sommige dialecten is dit spion in andere lokvogel, de duivenkop is niet geshopt maar uiteraard is het beeld wel bewerkt.
Tevens is het met een Petzval 85mm gemaakt wat het soms "ongewone" zicht ...you like it or you hate it.
Dit beeld heb ik per abuis in fotobeoordeling geplaatst.
was de bedoeling bij showcase, kan u het verplaatsen aub?
tevens vroeg ik me af indien er nsfw bijhoort?
mvg
Nathan
Moderator Note: Is inmiddels allemaal in orde gekomen en uw foto staat wel degelijk in SC. NSFW lijkt me hier niet nodig, er staat dagelijks meer bloot in de kranten.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
.............voor het samenstellen.
samengesteld?.......heb volledige deze scene in mijn zoeker gezien...duivenmasker, weerspiegeling, rook, jaguar, borsten enz enz...in één beeld!!! :-) :-) :-)
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Ja dat bedoel ik , wel chique met de rook, maar dat kon evengoed een overlay zijn, knap als het allemaal echt was.
op mijn eerste communie zieltje alles is echt :-) :-)
vloer onder water gezet voor de weerspiegeling, rookmachine aan de rechterzijde, auto minutieus geplaatst zodat de weerspiegeling van de lichtstraten (in dak) op perfecte plaats zaten en dat de lijntjes van de achtergrond (zijn galvanisé containers) op de juiste plaats, russische krantt gezocht (nie gemakkelijk), om overgang masker naar huid te maskeren zo'n "halsband" gezocht (heb wel een knijpspeld die ik moest gebruiken om alles op zijn plaats te houden weggeshopt), een overmaats kostuum in 2de hands gekocht, model mannenschoenen aan.....allez ja alles is echt
Very nice
Beetje bevreemdend maar je moet daar naast kijken.
Vraag me enkel af of hier een colorcast naar koningsblauw en oranje niet angstaanjagender zou zijn. bv lichten in oranje duwen en de rest naar koningsblauw. (kzal het zelf es proberen ;-) )
Very nice
Beetje bevreemdend maar je moet daar naast kijken.
Vraag me enkel af of hier een colorcast naar koningsblauw en oranje niet angstaanjagender zou zijn. bv lichten in oranje duwen en de rest naar koningsblauw. (kzal het zelf es proberen ;-) )
Het bevreemdend was natuurlijk de bedoeling, wou dat het model er zo mannelijk mogelijk uitzag totdat een iets betere kijk het tegenovergestelde aantoont....en ben benieuwd naar het beeld met een andere colorcast :-)
Comment