Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een grote en zeer speciale stoel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een grote en zeer speciale stoel

Wat vind je nu zelf van volgende punten :

Model is oninteressant belicht met vlak flitslicht. (punt 1)
    De rechterkant is rommelig en trekt alle aandacht (punt 2)
    Waarom die arm tussen de benen ? Dat in combi met een half uitgetrokken BH... Wat is hiervan de meerwaarde ? (punt 3)
    Wat vind je zelf van de geforceerde schouder die zwaar in beeld wordt gebracht (punt 4)
    Wat is het nut en de boodschap van het hand naar het gezicht ? (punt 5)

En zo kan ik nog wat doorgaan hoor.

Een model in lingerie of naakt in beeld brengen vergt ervaring en kennis.
    Zoniet wordt het gauw ervaren als platvloers (en neen, begin nu aub weer niet te zagen dat ik aan viezigheden denk hé).

Het probleem is dat hier veel commentaar wordt gegeven door mensen die denken dat ze het grote licht zijn, maar zelf geen ervaring genoeg hebben op een fatsoenlijk niveau. Jammer maar helaas.

(en dit zal nu ook wel weer verwijderd worden zeker)

Grz. Peter

Moderator Note: Als u het niet eens bent met de beslissing van een moderator dan kunt u klacht indienen bij de forumleiding. Dus ook een knip in uw commentaar.

1.5.3 Geen discussie over forumregels, moderatie en forumbeheer

De forumregels en de gebruikersovereenkomst kan je vóór het registreren nalezen. Bij je registratie op het forum ben je hier automatisch mee akkoord gegaan.

Ga daarom niet in (eindeloze) discussie over de forumregels of over tussenkomsten van de forumbeheerders! Ben je het niet eens met een situatie of tussenkomst, stuur dan een privaat bericht of e-mail naar de moderator in kwestie of naar de forumleiding.

De forumbeheerders stellen je kritische reacties en vooral je constructieve suggesties wel degelijk op prijs: formuleer die daarom op een duidelijke en beschaafde wijze.

Het is daarom ook niet geoorloofd om publiek en herhaaldelijk op het forum te berichten over je ongenoegen betreffende de forumbeheerders, hun moderatie of de forumregels in het algemeen, laat staan om dit te doen aan de hand van verdachtmakingen, beledigingen en persoonlijke aanvallen. Het is tevens niet toegestaan om weggehaalde onderwerpen/posts opnieuw te starten.

Dergelijke ongewenste tussenkomsten kunnen in het uiterste geval een tijdelijke of definitieve schorsing van je account (ban) tot gevolg hebben. Pogingen om een ban te omzeilen door het aanmaken van een nieuwe account worden beschouwd als een ernstige inbreuk, en kunnen zonodig gemeld worden aan de internetprovider van de betrokken persoon.
    Last edited by Moderator; 12 juni 2015, 13:50. Reden: beslissing moderator in twijfel getrokken.
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht

Wat vind je nu zelf van volgende punten :

Model is oninteressant belicht met vlak flitslicht. (punt 1)
      De rechterkant is rommelig en trekt alle aandacht (punt 2)
      Waarom die arm tussen de benen ? Dat in combi met een half uitgetrokken BH... Wat is hiervan de meerwaarde ? (punt 3)
      Wat vind je zelf van de geforceerde schouder die zwaar in beeld wordt gebracht (punt 4)
      Wat is het nut en de boodschap van het hand naar het gezicht ? (punt 5)

Grz. Peter
      Ik volg...

Maak er een vierkant beeld van (de rechterkant weg)...

Styling wringt: overal + helm in combinatie met de bh en de hakken...

Ben niet mee in het gekibbel, maar m'n zak chips staat klaar
      Last edited by Moderator; 12 juni 2015, 13:51.
      Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Magow seg. (west vlaams voor: ale zeg)

Bij veel glamour zie je wel settings die niet kunnen in de realiteit of onzinnig zijn. Een klasieker is bv het dragen van hoge hakken en ze dan op een racemoter zetten in schaarse kledij.
        Mensen die met een moter rijden weten dat dit echt ondoenbaar is in de realiteit. Maar daarom is de setting nog geen onzin.

Ik ben wel akoord dat het licht wat meer kon spreken. Nu houd de fotograaf waarschijnlijk gewoon een flits in de linkerhand. Daar was werkruimte.
        De schouder is overdone. Dat is ook mijn gedacht.

De rommel is eigen aan een fabrieksruimte in conversie. Je ziet dat ze de warmtewisselaar aan het snijden zijn voor de sloop. Is niets fout mee.

Alle punten in acht genomen was er wel meer uit te halen.
        Maar totaal afbreken is eerder onterecht.
        En dat is geen vriendjespolitiek, ik weet zelfs niet wie Peter M is.

Over niveaus is het onzin daar een positie in te nemen. De een is goed in die stijl, de ander in iets anders.
        Mensen hebben een smaak en een mening. Somigen eten graag zout, een ander graag zoet en nog een ander graag zuur. Daar is niets mis mee.
        En het is ook altijd veel eenvoudiger een ander zijn werk te interpreteren. De beste stuurlui...

Comment

Zo slecht is deze foto nu ook weer niet he mannen
          De foto is in ieder geval beter dan de commentaren
          Ik heb er hier al slechtere gezien van mezelf bv Lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht

Ik heb er hier al slechtere gezien van mezelf bv Lol
            Niet akkoord maar het doet deugd dat sommige mensen bescheiden blijven in tegenstelling tot.....

Comment

Na de tips een zwart-wit versie gemaakt. Het rechter gedeelte laat ik er bij. Het beeld is gemaakt in een oude en in sloop zijnde centrale en dat wil ik erbij. Aan de mensen die denken dat enkel vriendjes me hier een positieve commentaar gaven, ik ken hier letterlijk niemand op het volledige forum. Het beeld roept voor en tegenstanders op, en dat is best leuk. Alleen de toon van een iemand vond ik toch wel beneden alles.

Voor hen die de site kennen, het was met toestemming van de eigenaar.
              Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                beetje tè maar vind het wel beter.
                ook meer passend bij de locatie.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                  En het is ook altijd veel eenvoudiger een ander zijn werk te interpreteren. De beste stuurlui...
                  Beste Xafke, het is net heel moeilijk iemand anders werk te beoordelen.
                  Daar wringt nu net het schoentje.
                  Velen willen wel commentaar geven over dit soort fotografie, maar hebben zoals eerder aangehaald onvoldoende kennis.
                  Wat betreft "de beste stuurlui..." : je neemt me de woorden uit de mond ! (mijn werk is makkelijk te vinden online hoor), er zijn er hier anderen.

Moderator Note: U kunt het blijkbaar niet laten personen in uw commentaren te betrekken. U mag een beetje dimmen!
                  Last edited by Moderator; 13 juni 2015, 18:35.
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    Beste Xafke, het is net heel moeilijk iemand anders werk te beoordelen.....
                    Bescheidenheid Walter B. heeft niets te maken met het zeggen van een eerlijke mening ....
                    ach..het is maar net hoe je het brengt hè.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik denk dat vele zich aangevallen voelen door Pete zijn reacties.
                      Ergens kan dat idd zo overkomen door zijn schrijfstijl.
                      Maar ik ben wel mee met het inhoudelijke kritische dat hij recht aantoe uit.

Ik ben ook mee. Het rechtse gedeelte heeft geen enkele bijdrage bij het sfeerbeeld.
                      Misschien had met je diafragma spelen ook wel een beter resultaat gegeven.

Wat betreft het 'sexy' poseren... Wel, het zou moeten kunnen maar ik zou ze bijvoorbeeld niet op hakken zetten.
                      Nu ja, ik ben geen kenner/expert van zulke platen.

Ik weet niet hoe die zitvlakte er verder nog uitziet, maar ik denk dat je misschien meer had kunnen spelen met die ronding zelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
                        .Ik weet niet hoe die zitvlakte er verder nog uitziet, maar ik denk dat je misschien meer had kunnen spelen met die ronding zelf.
                        Ik heb ook zo'n foto's genomen, maar de diameter is te groot voor het model. Ze lag er 'helemaal verloren'.
                        Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

Comment

Volg de comments van Pete voor een groot stuk,
                          je update is wel al stukken beter
                          Het is niet zo simpel als het lijkt.., maar je volgende foto wordt vast een toppertje, succes

Comment

Tijden het verorberen van de zak chips viel me op dat de z/w omzetting blijkbaar nog extra bewerking heeft ondergaan.

De rechterkant is nu echt soft en best wel cewl. Ik vermoed dat je ook op dat raam hebt zitten burnen.
                            Maar je model komt nu nog harder (contrastrijk) door. En dat staat wel niet in verhouding tot de ander helft van de opname.

Just my 2 cents...

Ik open een potje tv-worstjes...

Comment

Hopelijk smaken de tv-worstjes. Omzetting naar zw-w heb ik rechts wat zachter gemaakt, aan het raam heb ik niks speciaals gedaan. Bedoeling is om het model te laten uitkomen in het plaatje, en de rest van de oude centrale mee te geven. Dit laatste wordt niet door iedereen gesmaakt, maar dat mag.

Comment

Working...
                              X