Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sudden gust of wind

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sudden gust of wind

    Ik heb dat nooit begrepen, dat men zo bang is dat een foto 'gestolen' wordt. zolang er niks aan veranderd wordt en zolang als degene die je foto 'steelt' niet doet alsof het beeld van hem/haar is, komt het toch alleen je naambekendheid ten goede. Sites als 'this is colossal, behance, the jealous curator, pinterest, enz' linken of posten andermans werk met de bedoeling 'dit moet je gezien hebben'. Zelf geef ik mijn beelden en muziek weg aan studenten,bloggers,ngo's, beginnende artiesten en iedereen die me vooraf een berichtje stuurt.

    Heel knap beeld trouwens.
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #17
      Re: Sudden gust of wind

      Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
      Ik heb dat nooit begrepen, dat men zo bang is dat een foto 'gestolen' wordt. zolang er niks aan veranderd wordt en zolang als degene die je foto 'steelt' niet doet alsof het beeld van hem/haar is, komt het toch alleen je naambekendheid ten goede. Sites als 'this is colossal, behance, the jealous curator, pinterest, enz' linken of posten andermans werk met de bedoeling 'dit moet je gezien hebben'. Zelf geef ik mijn beelden en muziek weg aan studenten,bloggers,ngo's, beginnende artiesten en iedereen die me vooraf een berichtje stuurt.

      Heel knap beeld trouwens.
      hey,
      heb ik gezegd bang te zijn dat hij gestolen wordt? Ik dacht het niet, maar ik wil, als hij het web rondgaat, wél dat mijn naam er blijft aankleven.
      Ik zit trouwens zelf ook op Pinterest.
      grts
      ludwig
      www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

      Comment


      • #18
        Re: Sudden gust of wind

        Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
        Ik heb dat nooit begrepen, dat men zo bang is dat een foto 'gestolen' wordt. zolang er niks aan veranderd wordt en zolang als degene die je foto 'steelt' niet doet alsof het beeld van hem/haar is, komt het toch alleen je naambekendheid ten goede. Sites als 'this is colossal, behance, the jealous curator, pinterest, enz' linken of posten andermans werk met de bedoeling 'dit moet je gezien hebben'. Zelf geef ik mijn beelden en muziek weg aan studenten,bloggers,ngo's, beginnende artiesten en iedereen die me vooraf een berichtje stuurt.

        Heel knap beeld trouwens.
        Ik gaf zelfs alles weg aan mijn " Ex" Vrouwen
        anders pakte ze het zo wie zo mee Lol
        Eentje zei ooit tegen mij "ik hou van u , ik hou meer van u en op het laatst ik hou alles van u"
        ze zijn zo lief meneer ;-)

        Comment

        Working...
        X