Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij: mocht dit in kleur geweest zijn, een topper. Nu enkel de vraag: waarom z/w?
Omdat hij veel beter is in zww, kon veel meer doen met de wolken in zww dan in kleur. Ik heb net eentje in kleur geplaatst LesC, om je een plezier te doen.
hmm, zou kunnen, ... hoewel ik het hier niet echt nodig vind.
bedankt voor de reacties, 'k dacht al dat ik verkeerd bezig was.
ludwig
verkeerd bezig??......niemand is verkeerd bezig, als je maar bezig bent en je hemzelf leuk/mooi vind ....wat anderen denken is leuk meegenomen
mijn madam bewaart zelfs alle prints die ik wil scheuren en wegwerpen...ze denkt nog altijd dat als ik er niet meer ben beroemd ga worden :-) :-) :-) ...tja ze is dan dan ook een pak jonger dan ik...nog wat naïef :-) :-)
Comment