Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Indiaantjes in Hallerbos
Collapse
X
-
-
-
Re: Indiaantjes in Hallerbos
Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk berichtHey Walter bedankt. niet iedereen kan hem smaken precies
Comment
-
Ik kan de foto wel smaken hoor Nim.
Slechts 1 randbemerking: in het Hallerbos staan bordjesmet de vraag om op de paden te blijven; de bosanemonen, boshyacinten en het speenkruid kan er niet zo goed tegen als er op gestapt wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iconat Bekijk berichtIk kan de foto wel smaken hoor Nim.
Slechts 1 randbemerking: in het Hallerbos staan bordjesmet de vraag om op de paden te blijven; de bosanemonen, boshyacinten en het speenkruid kan er niet zo goed tegen als er op gestapt wordt.
Comment
-
-
Dat kreupelhout is er door de boswachter geplaatst om te vermijden dat mensen die de bordjes negeren alsnog uit die inhammetjes zouden uit blijven.
Maar zelfs dat wordt dus "uit respect voor de natuur" straal genegeerd door sommige fotografen, die het op die wijze op termijn voor iedereen verzieken. Voor sommige van die inhammetjes heeft men zelfs al een stuk afspanning moeten plaatsen omdat kreupelhout niet afdoende meer werkt. Wanneer gaan sommige mensen nu eens eindelijk begrijpen dat "respect" iets anders inhoudt dan de regels naar eigen goeddunken interpreteren?
Zelf ga ik er al verscheidene jaren fotograferen en ik kan je garanderen dat je de paden niet hoeft te verlaten om knappe foto's te maken, ook met een model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chalet109 Bekijk berichtDat kreupelhout is er door de boswachter geplaatst om te vermijden dat mensen die de bordjes negeren alsnog uit die inhammetjes zouden uit blijven.
Maar zelfs dat wordt dus "uit respect voor de natuur" straal genegeerd door sommige fotografen, die het op die wijze op termijn voor iedereen verzieken. Voor sommige van die inhammetjes heeft men zelfs al een stuk afspanning moeten plaatsen omdat kreupelhout niet afdoende meer werkt. Wanneer gaan sommige mensen nu eens eindelijk begrijpen dat "respect" iets anders inhoudt dan de regels naar eigen goeddunken interpreteren?
Zelf ga ik er al verscheidene jaren fotograferen en ik kan je garanderen dat je de paden niet hoeft te verlaten om knappe foto's te maken, ook met een model.
Comment
-
Mooi maar ik vind het blauw nogal blauw, veel met verzadiging en luminantie gespeeld ?Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Comment