Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
De baby ligt er niet zo gemakkelijk bij lijkt, heel harde bewerking die het hem echt niet doet. Alle aandacht gaat naar de mand, al helemaal niet naar de baby. Vind deze een trapje te hoog staan alvast. Kijk eens naar het werk van Jill. Baby's zijn geen auto's natuurlijk
Bedankt voor je eerlijke reactie Nena. Ik zal er rekening mee houden, bij een volgende sessie, de nabewerking zo goed mogelijk te kopiëren van iemand anders en m'n eigen smaak/stijl achterwege laten ( )
Bedankt voor je eerlijke reactie Nena. Ik zal er rekening mee houden, bij een volgende sessie, de nabewerking zo goed mogelijk te kopiëren van iemand anders en m'n eigen smaak/stijl achterwege laten ( )
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaertBekijk bericht
Prima idee !
Thierry, ik meen gelezen te hebben in een reactie op je eigen foto dat je zelf apart wil zijn met je foto's? Wel, met deze foto wou ik ook eens buiten de lijntjes kleuren en iets "apart" tonen...
Natuurlijk zijn de foto's in het voorbeeld van Nena supermooi en superkoddig maar zo zijn er (naar mijn mening) dertien in een dozijn.
Comment