Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Lekker uitdagend, maar ik lees het verhaal niet: bebloede vingers, opgemaakt tot en met en dan toch alle camouflage of gevolgen van sporen, en kromme kogels als haarband, rook die geen rook is.
Is het slecht? Nee.
Is het goed? Nee
Is het super? Ook niet, toch niet voor mij.
Tis een soort controverse heh.
The battle for life. Soort verderzetting van de reeks "desperate housewives" maar dan in ander expressie.
Kogelband met een roosje op. Klaar voor aanval met sigaret om nog net even tot rust te komen.
Mijn make-up nog vernield aan toe zeg en straks moet ik nog naar een feestje!!! (in de gedachten van het model).
Wat een vrouw de dag van vandaag allemaal niet moet doorstaan.
Vind ik echt goed gevonden.
De rook is echt hoor Lieven. Als roker kan ik daarvan getuigen.
Dat de kogels niet echt zijn DEUH, ik denk dat je niet zomaar even aan echt oorlogsmateriaal kan geraken voor een shoot heh.
De laatste keer dat ik echte gezien heb was tijdens mijn legerdienst (FAL) maar op oefening hebben we ook es mogen spelen met een mitraeur waar ook zoeen band in zat (model weet ik niet meer)
Maar het is wel een minpuntje dat de rookpluim net een soort sluier gaat vormen rond het gelaat/hoofd en dat staat niet lekker.
Comment