Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Prachtig beeld en prima uitgevoerd. Jammer van de (diafragma?) vlekken in het haar. Maar ik sluit niet uit dat je die bewust hebt aangebracht, en dan heb ik niks gezegd daarover....
Oorspronkelijk geplaatst door stiffmijsterBekijk bericht
Topfoto! Ben fan van de pose, belichting en afwerking van de foto!!
nice shot...and flares....waarom zijn er zovelen tegen een flare'ken ze brengen zo een extra sfeerke....'t is toch niet omdat het een lens"fout" is dat die niet mooi kunnen zijn?
nice shot...and flares....waarom zijn er zovelen tegen een flare'ken ze brengen zo een extra sfeerke....'t is toch niet omdat het een lens"fout" is dat die niet mooi kunnen zijn?
grtz
Nathan
Denk niet dat het hier om een lensfout gaat maar nadien is toegevoegd zoals Corey Barker in zijn Photoshop boek. Maar van mij mag het, vind het wel mooi.
Comment