Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ook -'t komt niet natuurlijk over. Ik zou ook een beetje minder aanscherpen. En je kan de foto nog een beetje draaien, zodat alles in de achtergrond perfect recht komt te staan (maar dat is een detail).
Ik zie eigenlijk een braaf maar goed portret.
Huidbewerking is zeker in orde, niet overdreven. Maar ik zie dan ook graag opgekuiste beelden.
Qua achtergrond. Waarom zou je dit in godsnaam willen aanpassen ?
Als je geen achtergronden wil of minimalistische achtergronden, dan moet je portretten schieten voor een plain in de studio.
Vind de achtergrond zelfs heel mooi qua toon e.d. samenwerken.
Comment