Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sweep

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sweep

    ik krijg er precies nekpijn van, maar dat zal aan mij liggen

    Comment


    • #17
      Re: Sweep

      Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
      ik krijg er precies nekpijn van, maar dat zal aan mij liggen
      Yep, de leeftijd misschien.
      ...leeg...

      Comment


      • #18
        Re: Sweep

        Het is jammer om te zien dat de mentaliteit erger en erger wordt met de dag.
        Ik had nog eens besloten om met de beste bedoelingen een comment te plaatsen die volgens mij meer dan steek houdt.
        En wat lees ik : bitterheid, lange tenen en beledigingen tov van fotografen zoals greyhaorse die wel mooie beelden maken.
        Als je foto's maakt enkel voor jezelf en je model waarom post je ze dan op een openbaar forum waarop mensen kunnen reageren ?
        Ik heb het allemaal heel fatsoenlijk uitgelegd, ook van het optische effect, maar je leest blijkbaar enkel hetgene wat je wil lezen, dus hou ik het kort : dit is GEEN goede foto !
        Wees wat kritischer voor jezelf en kijk naar wat het publiek bijvoorbeeld vindt van je foto's op een site als 500px. Ook daar scoor je niet echt. Is dat erg ? Neen, maar luister , lees en leer.

        Mvg. Peter
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

        Comment


        • #19
          Re: Sweep

          Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
          Het is jammer om te zien dat de mentaliteit erger en erger wordt met de dag.
          Ik had nog eens besloten om met de beste bedoelingen een comment te plaatsen die volgens mij meer dan steek houdt.
          En wat lees ik : bitterheid, lange tenen en beledigingen tov van fotografen zoals greyhaorse die wel mooie beelden maken.
          Als je foto's maakt enkel voor jezelf en je model waarom post je ze dan op een openbaar forum waarop mensen kunnen reageren ?
          Ik heb het allemaal heel fatsoenlijk uitgelegd, ook van het optische effect, maar je leest blijkbaar enkel hetgene wat je wil lezen, dus hou ik het kort : dit is GEEN goede foto !
          Wees wat kritischer voor jezelf en kijk naar wat het publiek bijvoorbeeld vindt van je foto's op een site als 500px. Ook daar scoor je niet echt. Is dat erg ? Neen, maar luister , lees en leer.

          Mvg. Peter
          Bedankt voor je grondig en onderbouwd commentaar en vooral de tijd die je daarin gestoken hebt, ook om het kort te houden natuurlijk, stel dat we hier tijd zouden gaan verliezen door alles te lezen.

          Of er op 500px kan gescoord worden hangt van de het onderwerp af, alsof je dat nog niet gemerkt hebt. En mijn model is niet oosters.

          Bitterheid: hmmm ik proef het niet.
          Beledigingen: hmmmm niet mijn stijl.
          Lange tenen: toevallig wel, maar dan letterlijk.

          Waarom reageer je zo uitvoerig als de foto je niet bekoort, gewoon 'lelijk' is voor mij genoeg hoor.
          Raar dat ik me plots moet verantwoorden voor foto's die ik op een openbaar forum zet, zal ik in het vervolg goedkeuring vragen, dus ga jij beslissen, of neem je mij die vrijheid af? Laat maar weten.



          Sent from my iPhone using Tapatalk
          ...leeg...

          Comment


          • #20
            Re: Sweep

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            Of er op 500px kan gescoord worden hangt van de het onderwerp af, alsof je dat nog niet gemerkt hebt. En mijn model is niet oosters.
            Even ter verduidelijking en dan ga ik echt geen woorden meer aan vuil maken.
            Dit is een foto van mij ook op 500px en ook GEEN oosters model, maar toch een highest pulse van 99.4
            Blijkbaar kan het dus wel met dit soort onderwerp en modellen van bij ons, alleen daarvoor moet je wel een goed beeld schieten.
            PS : model in kwestie was blij met dit beeld

            URL : https://500px.com/photo/61352991/ame...m=user_library
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #21
              Re: Sweep

              500px is niet echt ne graadmeter. in mijn editor's pick foto's zit niet eens een model, kun je nagaan. lol.
              ot : vind deze foto net iets te krampachtig en ik vind ook dat het haar te weinig licht vangt. Wat pete zegt over dat hoofd dat na het nemen van de foto is gevlogen, is wel zo....en geeft de foto een ongewild komisch effect.
              Last edited by ineedair; 23 februari 2015, 10:58.
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #22
                Re: Sweep

                500px is idd niet echt een graadmeter, maar foto's met een score van 99+ zijn goede beelden, en dit zie ik deze foto niet halen, oosters of niet.


                Jammer dat de ts niets leert uit de comments... ik heb ook al harde comments gekregen van Pete, maar ik leer er tenminste van, en ben er blij mee dat ik ze krijg.
                Uw mentaliteit jaagt mensen die iets kennen van fotografie en ook bereid zijn tips te geven aan anderen weg op dit forum en dat vind ik bijzonder jammer.

                Comment


                • #23
                  Re: Sweep

                  OT

                  500PX 99,8% is ook een kwestie van max 1 dag he mannen
                  Heb ze er ook gehad, en erna worden deze foto's zelf niet meer geklikt.
                  En 500PX is een aftakking van 1x.com
                  Wat er daar niet op komt, maakt dan even een piek op 500PX
                  Naakt maakt dan weer 2 dagen kans om boven te blijven staan, ook niet echt objectieve beoordeling
                  Veel zeggen wow nice picture liken te de foto en dan vragen ze Look also @ my pictures Please voor maar een vote meer te krijgen.
                  Dan gaat het niet meer over fotografie maar om dan Raymond van het Groenewoud te citeren Ik wil de grootste zijn of de grootste hebben......

                  Comment

                  Working...
                  X