Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sweep
Collapse
X
-
-
Re: Sweep
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichtApart beeld qua uitsnede, moet hem nog even op me in laten werken . Van de ene kant is ie ragscherp op het oog, van de andere kant heb je de beweging in de haren. Het wringt een beetje bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtAl denk ik dat deze op zijn zijkant getrokken is ;-)...leeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtEuh nee, ze slingert met haar van achter naar van voor. Toch bedankt. :-)
Comment
-
-
Heel mooi, knap gedaan en een fraaie verwachtingsvolle blik van het model
Comment
-
Ik zie eerlijk gezegd niet het positieve wat sommigen zien.
Ik zie vooral een geforceerd beeld en blik. Met je haren wapperen en in de camera kijken ??? Het komt te gemaakt over.
Ben ook niet zot van de beeldopbouw en het vlakke licht in dit type beeld.
Door het gekozen standpunt mis ik ook een nek waardoor ik het optische effect ervaar dat het hoofd van het model na het nemen van de foto van haar lichaam is gevlogen.
Kortom, het beeld komt me te bizar over.
Blijkbaar niet aan mij besteed.
Mvg. Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtIk zie eerlijk gezegd niet het positieve wat sommigen zien.
Ik zie vooral een geforceerd beeld en blik. Met je haren wapperen en in de camera kijken ??? Het komt te gemaakt over.
Ben ook niet zot van de beeldopbouw en het vlakke licht in dit type beeld.
Door het gekozen standpunt mis ik ook een nek waardoor ik het optische effect ervaar dat het hoofd van het model na het nemen van de foto van haar lichaam is gevlogen.
Kortom, het beeld komt me te bizar over.
Blijkbaar niet aan mij besteed.
Mvg. Peter
Dat stukje oor (denk ik) dat komt piepen vind ik ook raar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtMet je haren wapperen en in de camera kijken ??? Het komt te gemaakt over.
Kortom, het beeld komt me te bizar over.Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk berichtDat stukje oor (denk ik) dat komt piepen vind ik ook raar...
Zeg mannekes jullie lezen toch wel wat jullie geschreven hebben? :-)
Dit model is reuze blij met haar foto, ze is geen fotomodel, en ik heb geprobeerd (zal de voorhamer thuislaten) om er het beste van te maken.
Maar laat de kritiek maar komen hoor...:-)...leeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtHaha, gemaakt, is elke studio-opname niet gemaakt. Dit model slaagt erin om met de haren te zwiepen en in de camera te kijken, ik ben daar fier op.
Zeg mannekes jullie lezen toch wel wat jullie geschreven hebben? :-)
Dit model is reuze blij met haar foto, ze is geen fotomodel, en ik heb geprobeerd (zal de voorhamer thuislaten) om er het beste van te maken.
Maar laat de kritiek maar komen hoor...:-)
Bij dat oor, duurde het heel lang vooraleer ik doorhad wat het was. Lees jij ook wat je geschreven hebt? Bij een ander zeg je dat het niet allemaal 'oooh' en 'wauw' moet zijn, maar wanneer iemand hier een andere mening heeft begin je ermee te lachen?
Goed dat ze er blij mee is, goed dat jij er blij mee bent, maar mij spreekt het niet aan...
Comment
-
-
Goed dat ze er blij mee is, goed dat jij er blij mee bent, maar mij spreekt het niet aan...
ik ga zelfs verder, het IS gewoon geen goede foto, draai het en keer het hoe je wil, of je model en jij er blij mee bent of niet, deze foto is niet goed.
Streng ?... nee, ik denk zelfs niet eens, ik schrijf dit vooral omdat ik nu in de toekomst echt meer van je verwacht...
En misschien een laatste goede raad: herlees de comment van Peter nog eens...
Grtz, DD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk berichtGoed dat ze er blij mee is, goed dat jij er blij mee bent, maar mij spreekt het niet aan......leeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
Streng ?... nee, ik denk zelfs niet eens, ik schrijf dit vooral omdat ik nu in de toekomst echt meer van je verwacht......leeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtMisschien maak ik foto's voor het model en mijzelf, al bij stil gestaan? :-)
Maar dan maakt het niets uit wat er gezegd wordt. Negeer de feedback dan gewoon en blijf zo verder doen...
Comment
Comment