Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- More ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: - More ...

    Tis een mooie foto alvast, mijn vrouw geeft les op een school voor schoonheidszorgen in Berchem, ik zal ze dit eens laten zien.
    Daar doen ze voor hun eindwerk ook vaak bodypaint.
    Ik heb dus zelf al een hoop van die modellen zien passeren en ik moet zeggen, dit model is heel fraai gedaan.
    Ik vind de bodypaint eerlijk gezegd dan ook interessanter dan de foto op zich.
    Die is zeker niet slecht, maar die 'pees' waar Lieven het over had stoort me ook en geeft een nogal lelijke schaduw in de schaamstreek.
    Ook het gezicht komt door de pose heel verkrampt over en geeft het hoofd een onappetijtelijke vorm dat afleidt van de mooie bodypaint. Doordat haar gezicht ook niet of nauwelijks is meegepaint (of toch niet in dezelfde stijl als het lichaam) valt dat nog eens eens zo hard op.

    Ook nog effe, Lieven geeft nogal strenge commentaren, maar je zit hier inderdaad in Showcase zoals hij zegt, en daar mag je wel wat strenger zijn.
    En Lievens commentaren zijn vaak even subtiel als een voorhamer op een kuikentje, maar ieders karakter is anders, zeker. De ene is direct en kort door de bocht, de ander te verbloemd en subtiel.
    Wat niet wegneemt dat je met deze commentaren op deze foto wel degelijk iets aan kan vangen.

    IZ.
    For Greater Good - Ambient Music for the Masses

    Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

    Comment


    • #17
      Re: - More ...

      Streng zijn op een beoordeling van een foto in het verleden ook mee gemaakt
      Maar ik heb mij daar altijd de vraag bij gesteld moet men streng zijn omdat het zo in het reglement staat?
      Dit slaat niet op u persoonlijk Lieven maar is algemeen gericht.
      Waarom zijn er nog weinig reacties op foto's?
      Wel, net door deze strenge beoordelingen waar men de hoekjes en de kantjes af kapt.
      De persoon die zijn foto post is met het idee dat hij of zij hun foto goed of mooi vinden.
      Maar dan worden ze of in het verleden neergesabeld met comments waar je zelfs bij een ander niet goed van werd.
      En het was vooral hier in Modellen en Glamour dat het te doen was.
      Waar ik niet mee wil zeggen dat men alles goed moet vinden, nee helemaal niet.
      Maar het kan /kon ook op een andere en minder kwetsende manier
      Waar ik weer mee doel in het algemeen nu en in het verleden.
      Mogen er geen fouten in showcase zitten?
      Volgens mij wel, als ik al mijn foto's bekijk en vooral voor ze door de hele drukpers van photoshop gegaan zijn
      ja,dan trekken die op niets, en soms zelfs na de bewerking ook niet.

      Ik denk altijd zo , wie ben ik om kritiek te geven op andermans werk als ik het mijne zelfs niet goed vind.
      Voor mij is dit een hobby waar ik vooral geniet van de nabewerking in mijn foto's.

      Maar dat is maar enkel mijn mening hé ;-)

      Comment


      • #18
        Re: - More ...

        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        Streng zijn op een beoordeling van een foto in het verleden ook mee gemaakt
        Maar ik heb mij daar altijd de vraag bij gesteld moet men streng zijn omdat het zo in het reglement staat?
        Dit slaat niet op u persoonlijk Lieven maar is algemeen gericht.
        Waarom zijn er nog weinig reacties op foto's?
        Wel, net door deze strenge beoordelingen waar men de hoekjes en de kantjes af kapt.
        De persoon die zijn foto post is met het idee dat hij of zij hun foto goed of mooi vinden.
        Maar dan worden ze of in het verleden neergesabeld met comments waar je zelfs bij een ander niet goed van werd.
        En het was vooral hier in Modellen en Glamour dat het te doen was.
        Waar ik niet mee wil zeggen dat men alles goed moet vinden, nee helemaal niet.
        Maar het kan /kon ook op een andere en minder kwetsende manier
        Waar ik weer mee doel in het algemeen nu en in het verleden.
        Mogen er geen fouten in showcase zitten?
        Volgens mij wel, als ik al mijn foto's bekijk en vooral voor ze door de hele drukpers van photoshop gegaan zijn
        ja,dan trekken die op niets, en soms zelfs na de bewerking ook niet.

        Ik denk altijd zo , wie ben ik om kritiek te geven op andermans werk als ik het mijne zelfs niet goed vind.
        Voor mij is dit een hobby waar ik vooral geniet van de nabewerking in mijn foto's.

        Maar dat is maar enkel mijn mening hé ;-)
        Touché...
        Vandaar dat ik vooral in beoordeling post(te). Daar werd dezelfde feedback eerder constructief geformuleerd. Werd: want tegenwoordig is het daar heel stil aant worden

        On topic:
        body paint is niet meteen mijn ding maar vind het wel een grappig/absurd/fascinerend beeld

        wat ik niet snap zijn de lichtgevende tepels :confuser: m'n blik word er steeds naartoe gezogen (foute woordkeuze, I know) terwijl de rest van de foto veel interessanter is...
        Groet, Philippe

        Meer en andere belekens op Facebook

        Comment


        • #19
          Re: - More ...

          Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
          Ook nog effe, Lieven geeft nogal strenge commentaren, maar je zit hier inderdaad in Showcase zoals hij zegt, en daar mag je wel wat strenger zijn.
          En Lievens commentaren zijn vaak even subtiel als een voorhamer op een kuikentje, maar ieders karakter is anders, zeker.
          Het is hopelijk iets subtieler dan dat, maar geschreven tekst kan je nu eenmaal interpreteren. Streng, zeker, mijn foto's worden ook zo beoordeeld, en ik zal daar op reageren als het niet gepast is, mijn visie zit in mijn foto's, maar in mijn kritieken probeer ik respect te houden voor de maker. Ik zou de foto's of makers dan ook nooit met een kuikentje vergelijken.

          Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          Dit slaat niet op u persoonlijk Lieven maar is algemeen gericht.
          En dat zou ik zo niet opgevat hebben, want je betoog geeft de situatie perfect aan.

          Wat hebben we aan oooh's en aah's: weinig tot niets. Dat is leuk als alles al gezegd is. Want het is moeilijk om commentaar te geven, dat is één van de redenen waarom er weinig is.
          Maar ik ben wat blij dat er een controverse rond een foto is.


          PS: hoe zit dat nu met haar schoenen, doe je zoiets of niet?
          ...leeg...

          Comment


          • #20
            Re: - More ...

            Wat schoenen betreft ik zet altijd mijn Modellen op High Heels maakt ze groter
            de vrouwelijke goed te verstaan hé hahahha
            al hoe wel sommige mannelijke Modellen ;-) Lol

            Comment


            • #21
              Re: - More ...

              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
              hoe zit dat nu met haar schoenen, doe je zoiets of niet?
              Lieven, ik heb op een foto van jouw eens geantwoord dat ik hem niet begreep, waarop je mij droogweg antwoordde dat de foto in dat geval geslaagd was. Awel, deze foto is wat mij betreft meer dan geslaagd. Vanzelfsprekend mag je daar anders over denken, maar als de vraag gesteld wordt of je zoiets wel doet met die schoenen, dan lijkt mij dat een goede reden om het juist wel te doen. Voor de rest zou ik zeggen, doe zoals ik: kijk en leer.

              Comment


              • #22
                Re: - More ...

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                Voor de rest zou ik zeggen, doe zoals ik: kijk en leer.
                Ben bezig, altijd bezig. :-)
                ...leeg...

                Comment


                • #23
                  Re: - More ...

                  geen verstand van body paint, maar het ziet er zeker goed uit

                  Comment


                  • #24
                    Re: - More ...

                    Ik vind het een heel knap gemaakt en heftig beeld. Maar...niet een plaatje waar ik langer naar kijk en geniet..
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #25
                      Re: - More ...

                      Deze paint vind ik eerder eenvoudig. Sorry zun, is niet persoonlijk.
                      Een sabloontje overspuiten met goudverf is net iets te eenvoudig en tis dan nog niet goed gedaan want de nevel vloog onder je sjabloon.

                      In een vorige foto (uit zelfde reeks vermoed ik) zagen we de handen glossy olie-achtig en dat was echt cewl. Zo heel het lichaam en je hebt een topfoto.
                      Je model moet er natuurlijk willen in meegaan.
                      Persoonlijk vind ik de full-body paint (gelaat inbegrepen) veel mooier. Ook mooi is het "aankleden" van een model met bodypaint.
                      Maar zo van elks een beetje vind ik maar niets.

                      De pees in de bilnaad kan ik dan wel mee leven. Komt door de krampachtige houding die je model neemt.

                      Comment


                      • #26
                        Re: - More ...

                        Weet ge er is al veel gereageerd op dit en dus wel zeker ook veel bekeken, tof goed voor de maker en model maar ik persoonlijk vind het helemaal niets de kleuren vallen tegen de houding sorry maar ieder zijn ding zker

                        Comment

                        Working...
                        X