Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
haha, ja wie weet, ik haal al snel mijn foundation boven (zit altijd in mijn tweede fototas) ook omdat ik me niet echt ga toeleggen op die karakterkoppen.
somige van mijn modellen weten het al van em is daar weer met zijn poeierdoos LOL.
invulflits of reflector er op, dat zijn de standaardtools.
elk zijn goesting.
bij deze foto zou foundation niet passen natuurlijk, dat snap ik ook wel.
maar die donker kassen en ook die hals mag wat zachter, is iets wat ik zelf al direct zou aanpakken met wat dodge en burn in eerste fase om de opname in evenwicht te brengen.
en dan als tweede bewerking zou ik hem harder doordrukken om die persoonlijkheid te benadrukken.
maar dat is mijn persoonlijke visie en jij staat vrij te doen wat je wil.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment