Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mag ik beleefd weg schrijven dat ik de titel niet vat?
Heel zeker Lieven,
Ik moet eerlijk zijn, ik haat het om altijd ergens een titel te moeten aan geven. Ik probeer er altijd iets van te maken, maar ben er heel slecht in.
Ik had deze titel genomen omdat ik weet dat ze op dat moment aan een herinnering dacht. Welke weet ik niet, heb het niet gevraagd, maar dus zo kwam het in me op.
Knappe sfeerplaat , en de titel .... dat maakt niets uit voor mij. Dit is een fotografie forum en geen poëzie he.... Maar alle respect voor diegene die wel belang hechten aan een titel...
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Ik moet eerlijk zijn, ik haat het om altijd ergens een titel te moeten aan geven. Ik probeer er altijd iets van te maken, maar ben er heel slecht in.
Ik had deze titel genomen omdat ik weet dat ze op dat moment aan een herinnering dacht. Welke weet ik niet, heb het niet gevraagd, maar dus zo kwam het in me op.
Groetjes,
Yannick D.
Heel stout, ik hoop dat ze aan het nagenieten was, en dan zie ik alles liever horizontaal.
Waarom je alles naar rechts laat overhellen is mijn volgende raadsel. De rest kan ik alleen maar appreciëren.
Heel erg bedankt voor de leuke comments!
Lieven, ik shoot zoals ik shoot.. Wat ik doe is geen landschape of architectuur.
Dat de foto niet 100% recht is, is voor mij echt wel geen probleem. Dat zijn zeker geen dingen die mij storen
Ik bekijk een foto globaal en ik ga niet zoeken naar fouten. Als je zo ingesteld bent ga je altijd fouten vinden.
Aan de ene kant, ik vraag voor CC dus ik begrijp je wel, maar ik vind het op zich niet storend en ik zal zelfs zeggen dat ik het zo beter vind dan dat het zou zijn als het recht is.
Je moet het gevoel hebben dat het niet "gemaakt" is en dat is bij deze goed gelukt.
Heel erg bedankt voor de leuke comments!
Lieven, ik shoot zoals ik shoot.. Wat ik doe is geen landschape of architectuur.
Dat de foto niet 100% recht is, is voor mij echt wel geen probleem. Dat zijn zeker geen dingen die mij storen
Ik bekijk een foto globaal en ik ga niet zoeken naar fouten. Als je zo ingesteld bent ga je altijd fouten vinden.
Aan de ene kant, ik vraag voor CC dus ik begrijp je wel, maar ik vind het op zich niet storend en ik zal zelfs zeggen dat ik het zo beter vind dan dat het zou zijn als het recht is.
Je moet het gevoel hebben dat het niet "gemaakt" is en dat is bij deze goed gelukt.
Comment