Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Intrigerend en apart, de pose is op zijn minst origineel.
De afbeelding die we hier zien is wel wat soft, maar dat was misschien de bedoeling.
Eigenlijk wat jammer dat het gezicht niet beter belicht is, het is te zeggen, ik ben aan het raden naar de uitdrukking, tenzij dat de bedoeling is natuurlijk.
Mooi sfeertje wel, en vergeet de puberale reactie's.
Intrigerend en apart, de pose is op zijn minst origineel.
De afbeelding die we hier zien is wel wat soft, maar dat was misschien de bedoeling.
Eigenlijk wat jammer dat het gezicht niet beter belicht is, het is te zeggen, ik ben aan het raden naar de uitdrukking, tenzij dat de bedoeling is natuurlijk.
Mooi sfeertje wel, en vergeet de puberale reactie's.
Dankjewel Lieven voor jouw commentaar. In de originele foto is het gezicht beter belicht maar ik wilde het geheel donkerder, ietwat mysterieuzer maken.
Misschien wat gretig geweest met het 'verdonkeren' van het gezicht? Ik zal proberen een update op te laden met een minder donker gezicht.
Dankjewel Lieven voor jouw commentaar. In de originele foto is het gezicht beter belicht maar ik wilde het geheel donkerder, ietwat mysterieuzer maken.
Misschien wat gretig geweest met het 'verdonkeren' van het gezicht? Ik zal proberen een update op te laden met een minder donker gezicht.
Oh maar ik sta achter jouw keuze hoor, maar een 'gezicht' geeft zoveel meer prijs dan een lichaam, in mijn ogen dan hé.
Comment