Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elke 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ekreev 2

Wel Walter,

Ik was zo eens in mijn "Verleden" van mijn foto' hier aan het zien en moet zeggen dat het er vroeger toch harder aan toe ging zenne
    Nu ik versta uw standpunt wel, maar 2008 2009 2010 gingen ze hier pas over lijken
    En zie , ik leef nog Lol
    Niet aan uw Hart laten komen makker
    Waait wel weer over ;-)

Comment

Re: Elke 2

Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
      Nog even vermelding dat ik bij deze stop met posten. Ik wil vermijden dat mijn modellen ( die ook meelezen ) gekwetst worden door bepaalde comments. Proficiat Flashplash !
      Nee asjeblieft Walter. Stuur Flash een PB'tje en vraag hem nooit het model van kwalificaties te voorzien (dat deden we toch niet?). Iedereen is wel eens 'straight uit de mond' en dan mogen we best bedenken dat Flash normaliter een positief denkend persoon is en toch best v oorzichtig (maar eerlijk) in zijn comments is. Zo lang er respect blijkt uit het comment voor de maker (en model) is er m.i. niets aan de hand.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        Wel Walter,

Ik was zo eens in mijn "Verleden" van mijn foto' hier aan het zien en moet zeggen dat het er vroeger toch harder aan toe ging zenne
        Nu ik versta uw standpunt wel, maar 2008 2009 2010 gingen ze hier pas over lijken
        En zie , ik leef nog Lol
        Niet aan uw Hart laten komen makker
        Waait wel weer over ;-)
        Goeie reactie...
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Er mag een slotje op !

Comment

Walter,

Ik heb je een PB'ke overgemaakt en dat weet je, getracht het even uit te leggen . Jouw antwoord was niet fraai...maar dat doet niet terzake.
            En aangezien ik niet rancuneus ben en geen pretentie heb, zal ik nog even trachten dit misverstand uit te klaren.

Kijk misschien waren mijn woorden verkeerd gekozen, en kreeg men de indruk dat ik het model viseerde.
            Dat is dus niet zo, en mocht dit zo overkomen dan zijn hier mijn excuses naar het model en de fotograaf.
            Maar ik blijf erbij dat het de rol is van de fotograaf om een model zo goed mogelijk in beeld te brengen (glamour).
            Bij deze foto kon het beter, en dat is wat ik heb trachten te zeggen....met de verkeerde woord keuze ....die makkelijk in een andere richting konden worden geïnterpreteerd.

Groet Flash
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Moderator Note: Ik neem aan dat met het laatste bericht van flashplash de plooien zijn gladgestreken en we nu verder kunnen gaan met het beoordelen van de foto.
              Deze zaak is wat mij betreft afgesloten. Verder geen woord meer over dit misverstand. Dank aan iedereen

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Soit... on topic: inderdaad mooi licht.
                Ben ook wel curieus naar je zelfgemaakte beauty dish. Misschien kan je daar even over uitweiden in een ander topic?

Groetjes, V.
                Last edited by VincentBxl; 27 oktober 2014, 14:29. Reden: off topic comment verwijderd, kwestie van niet tegen kleinzierige scheentjes te stampen.
                http://www.catchlight.be
                Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vincentbxl Bekijk bericht
                  soit... On topic: Inderdaad mooi licht.
                  Ben ook wel curieus naar je zelfgemaakte beauty dish. Misschien kan je daar even over uitweiden in een ander topic?

Groetjes, v.
                  ! Mod !
                  (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                    ! Mod !
                    Moderator Note: Toch niks verkeerd Henk? Een kleine persoonlijke nota mag wel als er geen misbruik van gemaakt wordt.
                    Henk, graag het kleine zwarte driehoekje gebruiken als u iets te melden hebt. Dank u.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Uitleg over beautydish staat op forum " tips en tricks "

Comment

Working...
                      X