Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het was maar een gevoel, jeannot. Soms reageer met het eerste gevoel dat ik heb bij het bekijken van een beeld. Hier had ik onmiddellijk het gevoel dat je dit portret hebt genomen met T's zelfportretten in het achterhoofd...vooral de grote schaduwpartij gaf me dat gevoel......het leek me niet eens zo vergezocht. Anyway...knap beeld...ik zou het ni kunnen.
Er zit een klein beetje warmte over het zwart wit
De foto is knap daar niet van ,
maar ik had van Jeannot iets meer zijn persoonlijke stijl of inbreng verwacht en niet mezelf in mijn eigen stijl . Ik heb er dan ook spijt van dat ik geposeerd heb. (t Is misschien niet leuk om schrijven zo hier , maar zo voel ik het wel )
Blij dat toch iemand het ook heeft opgemerkt en gerreageerd .
Beleefde groet , Thierry
Het was maar een gevoel, jeannot. Soms reageer met het eerste gevoel dat ik heb bij het bekijken van een beeld. Hier had ik onmiddellijk het gevoel dat je dit portret hebt genomen met T's zelfportretten in het achterhoofd...vooral de grote schaduwpartij gaf me dat gevoel......het leek me niet eens zo vergezocht. Anyway...knap beeld...ik zou het ni kunnen.
Er zit een klein beetje warmte over het zwart wit
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaertBekijk bericht
De foto is knap daar niet van ,
maar ik had van Jeannot iets meer zijn persoonlijke stijl of inbreng verwacht en niet mezelf in mijn eigen stijl . Ik heb er dan ook spijt van dat ik geposeerd heb. (t Is misschien niet leuk om schrijven zo hier , maar zo voel ik het wel )
Blij dat toch iemand het ook heeft opgemerkt en gerreageerd .
Beleefde groet , Thierry
Comment