Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Begrijp het niet....deze foto staat dus al anderhalve dag in niemandsland. Kan zijn dat je het niet mooi vindt, maar dit is toch op zijn minst interessant....interessanter dan wat je hier doorgaans ziet....voor iedereen.
Begrijp het niet....deze foto staat dus al anderhalve dag in niemandsland. Kan zijn dat je het niet mooi vindt, maar dit is toch op zijn minst interessant....interessanter dan wat je hier doorgaans ziet....voor iedereen.
't Is nog waar ook wat je schrijft, het is een intrigerend en mooi opgebouwd beeld.
Mee eens, het is een prachtige foto, waar je langer dan een paar seconden naar kijkt
Dat sommige beelden van wolken die niks vertellen binnen de 24 uur massa's reacties krijgen, en een beeld dat wel een verhaal verteld of tenminste iets moet losweken bij mensen te weinig reacties krijgt.
Is het technische de meeste perfecte foto ? Neen
Kan de pose en blik van het model beter ? Ja
Maar toch klopt het geheel plaatje ? Ja
Het licht valt intrigerend in dit beeld en draagt bij tot de sfeer.
Verder ben ik ook redelijk fan van het effect van ilford als het gaat over b&w.
Het is al gezegd. Dit beeld intrigeert. Verscholen in de schaduw, komt ze toch lichtjes naar voren. Maar ze blijft ver weg dromen. Of toch net niet?
Helemaal mijn ding, als ik het zou kunnen.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Als videoliefhebber kijk ik nog maar weinig naar de foto's op BD.
Toevallig deze foto ontdekt en blijven plakken.
Het is een intrigerend mooi beeld met speciaal licht.
De schakeringen van wit naar zwart zijn prachtig.
Kortom :
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Dat sommige beelden van wolken die niks vertellen binnen de 24 uur massa's reacties krijgen, en een beeld dat wel een verhaal verteld of tenminste iets moet losweken bij mensen te weinig reacties krijgt.
sorry hoor, maar ik quote U toch niet maar ineedair..?
--
ook vind ik Uw reactie wat degenererend naar de landschapsfotografen hier op BD toe.
grt,bouk.
--
ook vind ik Uw reactie wat degenererend naar de landschapsfotografen hier op BD toe.
grt,bouk.
pete heeft wel 100% gelijk.
Daarbij volg ik ook zijn reactie.
Het licht zit geweldig goed
--
grt,bouk.
Ik mag toch nog steeds wel antwoorden op een reply of mag dat ook al niet meer ?
Wat betreft de landschapsfotografen : daar is niks degenererends aan. Velen leveren echt mooie beelden en dat zeg ik dan ook regelmatig.
Er is er maar 1 die nietszeggende en onderbelichte beelden post
Maar nu moet ik opletten met wat ik schrijf, want anders ben ik weer de k####zak
Is het technische de meeste perfecte foto ? Neen
Kan de pose en blik van het model beter ? Ja
Maar toch klopt het geheel plaatje ? Ja
Het licht valt intrigerend in dit beeld en draagt bij tot de sfeer.
Verder ben ik ook redelijk fan van het effect van ilford als het gaat over b&w.
Grz. Peter
Ik vind dat alle elementen hier op hun juiste plaats zitten....ook de pose en de blik....kan niks anders bedenken.
Comment