Da's een vroegertje op de zondagmorgen.... Heel apart, gewaagde bewerking, de burn-out springt er uit. Knap model is altijd een goede basis...
TXS Henk, en ja dat is wat fotografie is about .... gewaagd proberen, iets anders creëren .... valt soms in de smaak en soms niet.... Maar deze moet je in het groot zien.....
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Henk47, kan je misschien ook eens zeggen waarom dit geen high-key foto is? Zo kan de rest ook iets bijleren.
Type in google eens high-key in, daar staat het op verschillende plaatsen beter dan dat ik het kan overschrijven.
Maar kortom: voornamelijk lichte tot zeer lichte tinten in de foto met weinig of geen tussentinten, met evt wat donkere accenten.
Mijn Anne II was ook geen high-key (overigens ook niet als zodanig gepresenteerd).
Deze: http://www.pbase.com/henk1/image/157165800 gaat wel meer de richting in.
Maar eerlijk gezegd... ik maak er zo'n foto van als de belichting mislukt is (dat was bij beide links het geval).
Déze foto van Flash is duidelijk géén high-key, maar.... burned out (LOL)
Alle gekheid op een stokje...
Ik vind dit een zeer mooi plaatje in vele facetten.
Ik vind het licht passend en mooi. Het is ook zeer flatterend voor het model in kwestie.
De compo is aangenaam, niet te gewaagd maar doch niet saai.
Maar de toning maakt je beeld af. Je zet hier een beeld neer dat commercieel is en frisheid ademt. En daar hou ik van.
Goed werk !
Iedereen bedankt voor zijn visie en commentaar.
Van "Je zet hier een beeld neer dat commercieel is en frisheid ademt" tot "Als die ogen zo goed zijn, is de rest verprutst"...
Bedankt Pete voor je duiding.
En nee dit een HK, neigt wat in die richting maar is het niet....in ieder geval was de licht opstelling helemaal geen HK....
Groeten Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment