Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Moeilijk te beoordelen door die mooie vrouwelijke vormen Xavier ! :-)
In ieder geval hele fijne en zachte belichting met zeer veel sfeer . Knappe kleur v h water ook .
Metteen ook in zomer én vakantiestemming :-)
Grtn Thierry
Ik had ook eerst een stuk wrakhout gezien... De lucht is mooi. Aangezien de grond ongeveer de helft van het beeld inneemt komt het geheel naar mijn smaak te donker over. Een lager standpunt met meer lucht, minder grond en een duidelijker silhouet van het model had het beter gemaakt.
Jammer maar vooral door het standpunt komt het model levenloos over, als een drenkeling die aangespoeld is.
Zoals hier al gezegd is: een te laag standpunt.
Door al die commentaren te lezen snap ik nu waarom ik het origineel mooier vind
Het lijkt mysterieuzer, kan evengoed een boegbeeld zijn dat is aangespoeld bijvoorbeeld, dat oplichten van het model pakt een heel deel van het mysterie weg vind ik...
Voor de rest een klassiek plaatje dat heel mooi is geschoten!
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaertBekijk bericht
De update is minder artistiek vind ik . 't is niet omdat de regeltjes meer gevolgd worden dat iets beter wordt Xavier .
Helemaal akkoord, Thierry. Maar luisteren is ook een goede eigenschap, vind ik.
En dus geprobeerd en het resultaat gedeeld... met eigen commentaar.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Ola Pola... Ik heb niet gereageerd op het beeld omdat ik het qua opbouw en idee wel sterk vond, maar toch had ik een pijnpunt.
Nu zie ik de update en begrijp het waarom ik dit beeld meerdere malen heb komen bekijken.
Het is inderdaad een sterk beeld, maar het was nog niet af en nu WEL !
Toppertje wat mij betreft (de update hé )
Heb de foto al een paar keer gezien maar was zelf nog niet klaar voor commentaar
Ik vind de update allesins stukken beter. Maar...
Ik stel me ook de vraag hoe ik deze foto zelf zou genomen hebben en ik ben nogal een voorstander van inflitsen.
Denk dat het een serieuze uitdaging moet zijn om het licht mooi te krijgen.
Comment