Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
En dan merk je jammer genoeg dat je minder ervaring hebt (denk ik toch) met het combineren van deze verschillende lichtbronnen.
Je licht oogt gewoon niet mooi.
Bij dergelijke opname moet je veel meer gebruik maken van technieken zoals black canvas en feathering the light.
Je moet je flitslicht beter onder controle houden.
Verder vind ik de compo ook niet werken en de combi van styling en omgeving kan me ook niet bekoren.
Dat met een sterke opscherping en vooral veel te veel clarity of high-pass komt het beeld bijna illustratief over, maar dan niet aangenaam....
Ik ga snel even naar je studiobeeld kijken van je "kids" en dit gauw vergeten (sorry).
En dan merk je jammer genoeg dat je minder ervaring hebt (denk ik toch) met het combineren van deze verschillende lichtbronnen.
Je licht oogt gewoon niet mooi.
Bij dergelijke opname moet je veel meer gebruik maken van technieken zoals black canvas en feathering the light.
Je moet je flitslicht beter onder controle houden.
Verder vind ik de compo ook niet werken en de combi van styling en omgeving kan me ook niet bekoren.
Dat met een sterke opscherping en vooral veel te veel clarity of high-pass komt het beeld bijna illustratief over, maar dan niet aangenaam....
Ik ga snel even naar je studiobeeld kijken van je "kids" en dit gauw vergeten (sorry).
Mvg. Peter
TXS Peter…..Black Canvas dat moet ik eens nakijken….
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment