Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Xafke, ik ben eens benieuwd waarom deze foto niet werkt voor jou ? (P.S ik zeg niet dat die moet werken he, ben gewoon eens benieuwd waarom).
Het is een beetje zoals taart eten waarvan de smaak je niet bevalt.
Ik kan hier een heel epistel schrijven waarom ik de foto niet goed vind maar het is niet mijn bedoeling de fotograaf depressief te maken.
Er zijn hier al zeer mooie fotos gepasseerd van hem en dat zou onterecht zijn.
Ik weet dat hij het kan, hier is dat even niet gelukt mijn inziens.
Wat mij meest stoort zijn de achtergrond en de "verloren" pose, de rest zijn meer details.
Ze ligt er precies zoals de zeeleeuwen in de zoo.
Die hoek zit ook niet goed.
Het is hier ook in Showcase heh.
Ik volg ook met Henk47, die tatoo was voor mij ook de eerste doodsteek. Wat een afschuwelijke tat.
Het grote verschil met zeeleeuwen, is dat je ze niet kan bijsturen om een mooie pose aan te nemen,
een model wel, en dat is de fotograaf zijn taak en is hier dus niet gebeurt.
Sorry Xavier, maar hoe ik ook zoek en kijk, ik dan dit beeldje ook niet goed (mooi) vinden en ik ga mee met Xafke zijn argumenten.
Next time better !!! (en dat gaat zeker lukken !!!! )
vrouwen hebben het al zo moeilijk met hun zelfbeeld….de fotograaf overleeft het wel we moeten allemaal wel eens achteraf slikken omdat we ons een beetje blind staarden op ons eigen beeld
ps deze vond/vind bij eerste oogopslag het beeld ook niet zo goed zonder dat de andere genoemde details doordrongen….maar als ik moet kiezen tussen een zeeleeuw en deze deerne zou ik zeker de zeeleeuw niet kiezen :-) :-) :-)
Beste schrijvers,
Jullie zijn allemaal heel hard bedankt voor jullie onverdroten mening.
Ik kan mij vinden in jullie opmerkingen, behalve voor één ding: die tattoo is heel bijzonder (maar komt hier mss minder goed tot zijn recht).
Eerlijk gezegd, ik vreesde vooral jullie opmerkingen over de vervormde benen en voeten in het water.
Schluss damit. Volgende keer beter.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment