Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transponierte Plastische Weibliche Formen I

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Transponierte Plastische Weibliche Formen I

    Ik heb het origineel gezien, foto is eenvoudig ok.
    Maar ik probeer de meerwaarde te vinden in de bewerking, spiegeling + wat uitrekken.

    Comment


    • #17
      Re: Transponierte Plastische Weibliche Formen I

      Meestal ben ik niet zo gek van gespiegelde beelden, zelden werkt het. Maar bij deze heb je het toch maar gedaan Thierry. Knap, en je blijft ernaar kijken. Ik zie er wat van alles in. Wat het compleet maakt is het spel tussen het licht and the schaduwen...
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #18
        Re: Transponierte Plastische Weibliche Formen I

        De meerwaarde noemen we "KUNST" xafke :-) , de vrijheid van te experimenteren, te dromen , te fantaseren ...................
        Ps er is niets uitgetrokken hoor . Heb wel het origineel een beetje gekanteld voor een evenwichtige compo te bekomen . ( heb het dus eigenlijk korter gemaakt ! :-) )
        Grtn Thierry
        Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
        Ik heb het origineel gezien, foto is eenvoudig ok.
        Maar ik probeer de meerwaarde te vinden in de bewerking, spiegeling + wat uitrekken.

        Comment


        • #19
          Re: Transponierte Plastische Weibliche Formen I

          Inderdaad FP , meestal wordt het kitch :-) . Maar soms ................
          Bedankt voor dit wondermooie compliment FP !
          Grtn Thierry
          Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
          Meestal ben ik niet zo gek van gespiegelde beelden, zelden werkt het. Maar bij deze heb je het toch maar gedaan Thierry. Knap, en je blijft ernaar kijken. Ik zie er wat van alles in. Wat het compleet maakt is het spel tussen het licht and the schaduwen...

          Comment

          Working...
          X