Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Listen to music
Collapse
X
-
-
Re: Listen to music
Oorspronkelijk geplaatst door Vince_G Bekijk berichtBedankt voor jullie massale reacties :-)
ik wou net een reactie schrijven!
Comment
-
Dan zal ik maar starten met de reacties, hou u vast. Goed uitgebalanceerde foto ivm de hoeveelheid licht op het model. Persoonlijk had ik in de achtergrond nog gezorgd voor wat effect/sfeer verlichting . Zwakke flits met een kleurgel bv.
Maar dat is dan weer persoonlijke smaak. En je model, ... doet het meer dan goed.
groeten,
stefan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vince_G Bekijk berichtBedankt voor jullie massale reacties :-)
Leuk qua kleurstelling, mooi model, mooi belicht. Eigenlijk alles okee dus. Maar toch had ik haar in deze ongeving denk ik liever in een "non pose" gezien, alsof ze niet poseert, maar gewoon lekker luistert dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk berichtJammer voor dit ...
ik wou net een reactie schrijven!
Comment
-
-
Standaard portretje , zit best wel OK. Voetjes kunnen erbij maar hoeven niet. De "American plane" compositie werkt wel.
En inderdaad wen er maar aan dat je niet altijd een reactie zal krijgen…..zo is dat nu eenmaal….. voor "pride and honnor" is dit niet het forum
Veel hangt af van hoeveel reactie jezelf geeft.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
Comment