Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
leuk en lekker apart.
maar de positie van het model zo niet mooi.
dat opvallende stuk lucht had ik er zeker niet mee opgenomen.
alleen het bos zonder lucht aan de einder lijkt mij beter.
grt,bouk.
leuk en lekker apart.
maar de positie van het model zo niet mooi.
dat opvallende stuk lucht had ik er zeker niet mee opgenomen.
alleen het bos zonder lucht aan de einder lijkt mij beter.
grt,bouk.
TXS Bouk, en ja de positie/houding was ook zo bedoeld om het eens anders te doen. Ik heb er ook in een mooie S-Curve en show-off. Deze is ingekrompen een pose die je beter niet doet omdat je dan vlug een massa krijgt en de vrouwelijke curves verloren gaan. Maar het zou ik niet zijn mocht ik niet tegen deze algemene regels/feiten eens ingaan.
Ook de lucht was zo gekozen, veel had ik niet naar links moeten stappen om deze weg te halen, en toch wilde ik die op 1/3 om de achtergrond te breken.
Maar ik kan je volgen, en heb er alle begrip voor.
Groetjes
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Ik vind helemaal niets mis met die pose. Wel had idd de knie beter niet zichtbaar geweest. En ik volg bouck ook wel in de lucht.
De belichting van het model vind ik trouwens ook wel mooi.
Comment