weer effe gelden dat ik iets geplaatst heb, dus werd weer eens tijd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Katinka
Collapse
X
-
-
Re: Katinka
Ja, is niet slecht he….. alleen vraag ik me af waarom je die onscherpte hebt ? Is dit gewild, dat de ogen onscherp zijn ? Ik vraag dit omdat ik geen enkel focus punt kan vinden. En dan kan het wel eens een gewilde onscherpte zijn….
Hoe zegt men het ook weer " one picture out of focus is a mistake, 2 pictures out of focus is a problem , all out of focus is a style"Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtJa, is niet slecht he….. alleen vraag ik me af waarom je die onscherpte hebt ? Is dit gewild, dat de ogen onscherp zijn ? Ik vraag dit omdat ik geen enkel focus punt kan vinden. En dan kan het wel eens een gewilde onscherpte zijn….
Hoe zegt men het ook weer " one picture out of focus is a mistake, 2 pictures out of focus is a problem , all out of focus is a style"
Toch vond ik de sfeer van de foto,s mooi genoeg om op mijn site en hier een te plaatsen.
Afijn geen opzet dus ,maar gewoon balen in dit geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht......Toch vond ik de sfeer van de foto,s mooi genoeg om op mijn site en hier een te plaatsen.
mooie opname, ook op je site staan plaatjes van dit model.
nog effe wat groter MAX1024 en centreren.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Het is ferm balen, maar gewoon niet scherp en hoort m.i. dan ook niet hier te staan. Indien scherp geweest had ik dat reflecterend stukje in haar hals wel weggehaald. Om op scherm te oordelen met je echt gaan inzoomen, want dit had je zeker gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtHet is ferm balen, maar gewoon niet scherp en hoort m.i. dan ook niet hier te staan. Indien scherp geweest had ik dat reflecterend stukje in haar hals wel weggehaald. Om op scherm te oordelen met je echt gaan inzoomen, want dit had je zeker gezien.
Comment
Comment