Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
mooi beeld. aan dat huis in het raam moet toch iets te doen zijn.
TXS Ineedair, hoe bedoel je …de bobbels van het dak, tja dat is zo vanwege het glas. Oud glas in het raam
Links zie je ook nog een paar kleine kanteeltjes , maar dat is allemaal zo gewild geweest… de inperfectie. En dat is u niet om het goed te praten
Kijk links zie de gevel van het gebouw, links onder een stuk van het kanteel raam en ja de neus die staat ook niet perfect in het midden , die schuift ook wat naar links.
Bedankt en ik ga de kleur bemerking even checken….. op het origineel bekeken op de Eizo zitten die goed….en gemeten. Wat meten jullie op de huid….?
Kan goed zijn dat er een verschuiving is bij mij…. morgen even checken vooral omdat het niet de eerste keer is dat ik deze opmerking krijg…
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Inderdaad het haar is te groen….op de site……vraag me af waar en wat er gebeurd is…. origineel zit goed…. dus even aan passen ………en kijken wat er loos is.
Bedankt voor de bemerking
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment