Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dat vind ik net het leuke aan de foto... Maar ok, ik zal de volgende keer een vrolijk bruidje posten met warme kleuren
Idd het is niet voor iedere bruid de mooiste dag van haar leven zoals ze dat zo mooi formuleren.
Stel ik me de vraag, zijn de andere dagen niet mooi??
Deze plaat geeft dit goed weer vind ik
ikzelf had nog meer ruimte behouden Lieven
maar toch wel een heerlijk plaatje
Wel ik vind deze wel wat hebben mensen, de houding expressie…zit allemaal goed. Het is natuurlijk niet het standaard beeld wat de meeste verwachten van een bruid. Maar zeg nu zelf is dit geen goede symbool foto. De bruid in het wit, fake as hell….ongelukkig ingetogen….zichzelf wat beschermend met opgetrokken voorwaartse schouders de handen voor en gekruist (heeft veel symboliek). Alleen en terug kijkend naar wat was, wat komt een bos waarin ze de bomen niet ziet, een overtrokken hemel….voorspelt weinig goeds. Zoals mening huwelijk (gedwongen of niet). Voor mij is dit een knappe opname vanwege de inhoud, technisch misschien wat minder maar daar kan ik geen oordeel over vellen op een I.N/forum foto. Dus Lieve…..
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment