Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Beter dan de vorige, misschien wat teveel opgelicht waardoor er wat onderdelen overbelicht zijn. De compo is dan weer super en het modelis er mooi in geplaatst. Nu nog wat emotie in haar uitdrukking, en je bent er.
Van mij mag het raam rechts er voor minstens de helft af, waardoor dat vreselijke aandachttrekkende bord ook verdwijnt. Dan blijft er een best gaaf plaatje over. Oftewel.... veul beter dan de vorige!
Dezez foto werd genomen in een oude verpleegstersschool met Graffitikunst. Ik post er nog enkele.
Bedoeling was om ook de graffiti aan bod te laten komen.
Oorspronkelijk geplaatst door RonnydesmedtBekijk bericht
Dezez foto werd genomen in een oude verpleegstersschool met Graffitikunst. Ik post er nog enkele.
Bedoeling was om ook de graffiti aan bod te laten komen.
waarom zet je dan een model midden in het beeld..?
grt,bouk.
Comment