Re: De bruid (Strop , best niet voor gevoelige mensen)
Hey Steve, bedankt voor je positieve reactie. Nog ééntje van mijn kant en dan hou ik er mee op. Je post je foto in 'showcase' en je hengelt naar opinies en gedachten. Je hebt de mijne kunnen lezen op je 10 bit monitor en tja, ik deel je mening niet en die van een paar anderen ook niet. Als je enkel maar wil dat er over je bolletje wordt geaaid, geef dat dan even mee in je beginpost dan wordt je gevrijwaard van tegenstellende meningen. Gewoon effe uitschrijven volstaat. Maar dat heb jij wel door niet ?
Ik sla je uitnodiging graag af. Maar toch bedankt. En neen, de belichting is niet mijn smaak. Enne, als je belichting enkel maar kunt beoordelen op een 10 bit monitor dan win je natuurlijk elke discussie op voorhand. Ik heb het niet over de nuances, ik heb het over de uitlichting van het model dat als leviterend werkt. Nuances of niet.
Ik geef gewoon mijn menig over de afwerking en mijn argumenten stonden netjes opgelijst. Misschien is die nuance je ontgaan op je 10 bit monitor maar ze stonden er hoor.
Nog veel plezier met je hobby !
Tjerri
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash
Bekijk bericht
Bekijk bericht
Bekijk bericht
Nog veel plezier met je hobby !
Tjerri
Comment