Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Waauw, echt knap!!
Ik zou de opmerking willen geven dat ikzelf iets meer boven- of onderaan zou weggehaald hebben, zodat haar hoofd niet zo centraal komt te staan en de leegruimte bovenaan wat bewuster gekozen lijkt, maar ik ben zo verliefd op deze foto dat ik er eigenlijk niets over mag zeggen. Het type fotografie dat je op http://en.worbz.com/ ziet passeren. Dat zie ik graag hier!
Zoals eerder gezegd is dit echt een prachtig beeld.
Wat ik wel zie, en weet niet of het iets is dat mij persé 'stoort', is de volume van haar bovenlichaam (schouders).
Optisch lijk het zwaar te wegen op de foto. Maar door haar gezicht gaat de aandacht daar wel niet naartoe.
Voor de rest zeer knap.
Iedereen lijkt het model hier te kennen? Wie is dit?
Even wat bijvoegen.
Net op je blog gaan kijken, staat echt wel knap werk op.
En daar is de eerste met Naomi minder zwaar qua lichaam.
Comment