Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Charlotte in Hallerbos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Charlotte in Hallerbos

De natuur onnodig beschadigen is uiteraard uit den boze, maar om daar zo over uit te vliegen en af te breken vind ik toch ook niet nodig. Je kan het idd aanhalen en hopen dat de fotograaf er de volgende keer rekening mee houdt.

Foto zelf vind ik geslaagd, maar de kleuren idd iets minder verzadigen zou mooier zijn. Mooie houding van het model trouwens.
    Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door COBRASoft Bekijk bericht
      De natuur onnodig beschadigen is uiteraard uit den boze, maar om daar zo over uit te vliegen en af te breken vind ik toch ook niet nodig. Je kan het idd aanhalen en hopen dat de fotograaf er de volgende keer rekening mee houdt.

.
      Volledig mee eens . Denk dat dit een fotoforum is en niet het forum van natuurpunt.
      Keur ik het daarom goed ? Neen, maar vind de reacties er toch wat over.
      Het is trouwens een heel mooi beeld met licht dat me zeker kan bekoren en aanspreekt.
      Ook de pose, houding etc van model past zeer goed in het plaatje.
      En hoewel ik over het algemeen geen voorstander ben van fel gesatureerde beelden, vind ik het bij dit beeld wel kunnen en ja zelfs mooi.

Mvg. Peter

Sent from my iPad using Tapatalk
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Ik ben zelf ook een Natuurpunter en tevens conservator van een natuureservaat.http://www.natuurpuntgetevelpe.be/heibos
        Uiteraard kan het plukken van zo een bloempje geen natuurschade veroorzaken. Maar als iedereen dit begint te doen...........
        In mijn reservaat worden er binnenkort weer massaal meiklokjes geplukt en moet ik weer zwarte piet gaan spelen. Maar als een meisje een bosje pinksterbloemen aan het plukken is, dan laat ik haar in haar droomwereld verder plukken...........en neem misschien een foto van haar.

Wat de foto betreft......ik heb ook problemen met de verzadiging......voor de rest een mooi beeld.
        facebook

Comment

Mensen niet getreurd. Ook al is een bloempje plukken verboden, er zijn nog zat mogelijkheden om de natuur beheerst en legaal en veel grover te beschadigen. We kunnen in een vette hummer rijden, plofkippen eten, lekker veel energie verbruiken, dieren met uitsterven bedreigen, chemische bestrijdingsmiddelen inzetten, de lijst is eindeloos.

Wat betreft de foto. Mooie foto. Alleen zou ik de bloem in haar arm eruit shoppen en de letters wat subtieler plaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
            .... Maar als een meisje een bosje pinksterbloemen aan het plukken is, dan laat ik haar in haar droomwereld verder plukken...........en neem misschien een foto van haar.
            en als het een jongetje is,,?
            of een lief omaatje.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              en als het een jongetje is,,?
              of een lief omaatje.
              grt,bouk.
              Die doet gewoon een plasje op zijn "Pallieters" hahahaa

Comment

tnx voor de feedback. kleuren is lastig als kleurenblinde :-)

heb echter enkel de "vibrance' verhoogd, niet de saturatie... goed dat ik RAW werk :-))
                www.aeri-photography.be

Comment

Working...
                X