it is spring !!!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rebecca
Collapse
X
-
-
-
Re: Rebecca
Tis tegenwoordig maar tam op BD, kijkers nog steeds genoeg, maar feedback nauwelijks ( niet alleen bij mijn fotos overigens) zal het FB tijdperk wel zijn, daar hoef je maar 1 klikje te doen het zet me wel aan het denken waarom ik hier nog wel fotos moet blijven plaatsen en mijn mening ten aanzien van andere fotos moet geven
( sorry hoor moest ik even kwijt, soms zit je in zon fase... )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichtTis tegenwoordig maar tam op BD, kijkers nog steeds genoeg, maar feedback nauwelijks ( niet alleen bij mijn fotos overigens) zal het FB tijdperk wel zijn, daar hoef je maar 1 klikje te doen het zet me wel aan het denken waarom ik hier nog wel fotos moet blijven plaatsen en mijn mening ten aanzien van andere fotos moet geven
( sorry hoor moest ik even kwijt, soms zit je in zon fase... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht500px en 1x zijn eigenlijk ook maar een beetje "ego-shows" ( wel vet gave fotos overigens) het leuke van BD vond ik altijd de eerlijke mening naar elkaars fotos
Ot : leuk en eerlijk beeld, hou ik wel van.
Sent from my iPad using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtProbleem is een beetje dat indien je je eerlijke mening geeft dit niet altijd wordt geapprecieerd en dat is ook jammer
Ot : leuk en eerlijk beeld, hou ik wel van.
Sent from my iPad using Tapatalk
OT: dank je
Comment
-
-
Knappe opname, goed model en een goede gekozen artistieke bewerking (smaak laat ik buiten beschouwing, want die is anders voor elks).
Alleen vind ik deze wat moeilijk kijken, er short wat aan de beeldindeling, misschien is het "het centrale" of het standpunt. Ben er nog niet uit. Zal die straks eens op een groot scherm bekijken (geeft dikwijls een totaal andere indruk).
GroetEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtKnappe opname, goed model en een goede gekozen artistieke bewerking (smaak laat ik buiten beschouwing, want die is anders voor elks).
Alleen vind ik deze wat moeilijk kijken, er short wat aan de beeldindeling, misschien is het "het centrale" of het standpunt. Ben er nog niet uit. Zal die straks eens op een groot scherm bekijken (geeft dikwijls een totaal andere indruk).
Groet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtom op 1x je foto geplaatst te krijgen is niet zo eenvoudig,
maar met deze kan je het zeker eens proberen.. mooie bokeh !
foto's worden er naamloos gestemd
Mooi plaatje PPP
Comment
Comment