Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tis tegenwoordig maar tam op BD, kijkers nog steeds genoeg, maar feedback nauwelijks ( niet alleen bij mijn fotos overigens) zal het FB tijdperk wel zijn, daar hoef je maar 1 klikje te doen het zet me wel aan het denken waarom ik hier nog wel fotos moet blijven plaatsen en mijn mening ten aanzien van andere fotos moet geven
( sorry hoor moest ik even kwijt, soms zit je in zon fase... )
Tis tegenwoordig maar tam op BD, kijkers nog steeds genoeg, maar feedback nauwelijks ( niet alleen bij mijn fotos overigens) zal het FB tijdperk wel zijn, daar hoef je maar 1 klikje te doen het zet me wel aan het denken waarom ik hier nog wel fotos moet blijven plaatsen en mijn mening ten aanzien van andere fotos moet geven
( sorry hoor moest ik even kwijt, soms zit je in zon fase... )
ha, ik vrees dat het een logisch gevolg is van een aantal 'ontevredenheden' hier op BD. De goeie garde zie je hier nog nauwelijks, dus ja, ik snap wel dat er maar weinig foto's meer gepost worden en nog weinig gereageerd wordt. Ik snap je frustratie. Alternatieven zijn er ook niet echt lijkt me, behalve FB ja, of 500px of 1x evt., maar da's wel anders.
500px en 1x zijn eigenlijk ook maar een beetje "ego-shows" ( wel vet gave fotos overigens) het leuke van BD vond ik altijd de eerlijke mening naar elkaars fotos
500px en 1x zijn eigenlijk ook maar een beetje "ego-shows" ( wel vet gave fotos overigens) het leuke van BD vond ik altijd de eerlijke mening naar elkaars fotos
Probleem is een beetje dat indien je je eerlijke mening geeft dit niet altijd wordt geapprecieerd en dat is ook jammer
Probleem is een beetje dat indien je je eerlijke mening geeft dit niet altijd wordt geapprecieerd en dat is ook jammer
Ot : leuk en eerlijk beeld, hou ik wel van.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ook dat merk ik een beetje bij fora, men wil daar ook vnl oehs en ahs of een heel voorzichtige benadering van kritiek. Ieder mens is anders, dus aandersoortige reacties moet je dan ook gewoon apprecieren, zolang het maar over de fotos gaat en niet op de man /vrouw gespeeld is.
OT: dank je
Knappe opname, goed model en een goede gekozen artistieke bewerking (smaak laat ik buiten beschouwing, want die is anders voor elks).
Alleen vind ik deze wat moeilijk kijken, er short wat aan de beeldindeling, misschien is het "het centrale" of het standpunt. Ben er nog niet uit. Zal die straks eens op een groot scherm bekijken (geeft dikwijls een totaal andere indruk).
Groet
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Knappe opname, goed model en een goede gekozen artistieke bewerking (smaak laat ik buiten beschouwing, want die is anders voor elks).
Alleen vind ik deze wat moeilijk kijken, er short wat aan de beeldindeling, misschien is het "het centrale" of het standpunt. Ben er nog niet uit. Zal die straks eens op een groot scherm bekijken (geeft dikwijls een totaal andere indruk).
Groet
De foto is denk zeker leuk met meer ruimte, ik kan het helaas niet testen want het is geen crop
Comment